اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است
حجت الاسلام ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده است گفت: قدرت پوشالی آمریکا به دنیا ثابت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران این شهید برگزار شد اظهار کرد: ششم تا دوازدهم تیرماه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در ادامه با اشاره به شخصیت والای شهید بهشتی تصریح کرد: دشمنان برای اینکه به انقلاب و نظام اسلامی ایران ضربه و آسیب بزنند شهید دکتر بهشتی را که شخصیتی علمی، معنوی، سیاسی و اجتماعی داشت به شهادت رساندند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پای انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده است بیان کرد: خدا را شاکریم که امروز به برکت خون شهدا درخت انقلاب تنومند‌تر و پربارتر شده است.

,

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شیوع ویروس کرونا برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این هفته را محدودیت کرد یادآور شد: امیدواریم این بیماری امسال فروکش کرده و بتوانیم برنامه‌های مربوط به گرامیداشت این هفته را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کنیم.

,

وی با تاکید براینکه همه ساله تیرماه یادآور اتفاقات و جنایت‌های آمریکای جنایتکار است افزود: شهادت دکتر بهشتی و یارانش، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و ترورهای ناجوانمردانه از جمله این وقایع و اتفاقات است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید براینکه امروزه هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده است گفت: وضعیت آمریکا در منطقه و جهان بدتر از این خواهد بود اما هر روز که می‌گذرد بر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران افزوده می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ و دشمن اصلی مکتب تشیع است خاطر نشان کرد: آمریکای فریبکار همواره دشمن بوده و خواهد بود و در واقع هدف شیطان چیزی جز کینه، نفرت و دشمنی نیست و به همین منظور باید برای مقابله با  شیطنت‌های این شیطان بزرگ، آماده بود.

,

حجت‌الاسلام ناصر اظهار داشت: باید جنایت‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی به درستی باز شود چرا که وقایع و اتفاقات در ایران حقانیت ایران و شیطنت‌های آمریکا را نشان می‌دهد

,

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار همواره دم از حقوق بشر می زند و در حالی که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر بوده و بزرگترین دشمن بشریت است عنوان کرد: آمریکا در حق و حقوق بسیاری از کشورهای جهان ازجمله جمهوری اسلامی ایران اجحاف کرده که این موضوع هرگز از ذهن تاریخ، مردم ایران و دیگر کشورهای تحت ستم پاک نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه