اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

ولایت فقیه استمرار امامت است

ولایت فقیه استمرار امامت است
امام جمعه بروجرد گفت: ولایت فقیه، استمرار ولایت و امامت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به عید غدیر خم اظهار داشت: پیامبر(ص) دارای مقام بزرگ نبوت، رسالت و ولایت بودند که مقام ولایت پیغمبر(ص) به جانشینان وی منتقل شد و به همین دلیل خداوند فرمودند که پیامبر(ص) این پیام را در روز عید غدیر ابلاغ نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: پیام عید غدیر این بود که پیامبر(ص) در جمع مردم اعلام نماید که بعد از من، حضرت علی(ع) جانشین وی خواهد بود و معرفی ولی در این روز انجام شد که این واقعه در روز عید غدیر صورت گرفت.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ولایت فقیه استمرار ولایت و امامت است تصریح کرد: مهمترین برکت ولی فقیه این است که همه مردم را هماهنگ می نماید و گوش دادن به فرامین ولی فقیه، مسیر سعادت را باز می کند و راه حل بسیاری از مشکلات را بازگو می نماید.

,

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: پرداختن به سبک زندگی امیر المومنین(ع)، اهمیت غدیر و معرفی جایگاه ولایت ضروری است تا در این ایام مفصل تر بازگو شود.

,

وی بیان کرد: عید سعد غدیر خم یکی از مهمترین اعیاد شیعیان است چرا که یکی از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است و هر ساله باید پررنگ تر این برنامه معرفی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه