اخبار داغ

کارشناس دینی عنوان کرد:

غدیر هویت شیعیان است/ غدیرشناسی در سیره مطالعاتی جوانان قرار گیرد

غدیر هویت شیعیان است/ غدیرشناسی در سیره مطالعاتی جوانان قرار گیرد
حجت الاسلام غلامی گفت: هویت شیعه به غدیر خم است و جوانان در کنار اقداماتی که برای ترویج غدیر انجام می‌دهند باید درباره امیرالمؤمنین(ع) مطالعه کرده و چند کتاب درخصوص اهمیت و جایگاه غدیر مطالعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد غلامی کارشناس مسائل دینی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با تبریک دهه ولایت و امامت، عید سعید غدیر را یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان برشمرد و اظهار کرد: این روز بعنوان واقعه ابلاغ رسالت بود که حضرت محمد(ص) مامور شد از سوی خداوند انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
 
,
وی در ادامه افزود: «من کنت مولا فهذا علی مولا»، این بود رسالت بسیار بزرگ و ماموریت مهم رسول اکرم(ص) که در روز عید غدیر اعلام و ابلاغ شد.
,
 
,
این کارشناس دینی گفت: در روز عید غدیر، ماموریت بسیار مهم پیامبر اکرم(ص) ابلاغ سرپرستی امت اسلامی به امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) بود چراکه هر جامعه ای برای رشد و تعالی باید از نعمت سرپرست و رهبری برخوردار باشد.
,
 
,
غلامی، عید غدیر را یک واقعه و رویداد بسیار مهم در جهان اسلام و نقطه وحدت امت اسلامی عنوان کرد و افزود: عید غدیر عید همه مسلمانان است و باید هرچه از دستمان برمی‌آید برای ترویج غدیر انجام دهیم.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه اغلب علمای اهل سنت به حقیقت واقعه غدیر اذعان دارند، گفت: امروز اصل واقعه غدیر و اتفاقی که ۱۸ ذی‌الحجه افتاد مورد تأکید همه دانشمندان شیعه و اهل سنت است.
,
 
,
غلامی بیان داشت: هویت شیعه به غدیر خم است و جوانان در کنار اقداماتی که برای ترویج غدیر انجام می‌دهند باید درباره امیرالمؤمنین(ع) مطالعه کرده و چند کتاب درخصوص اهمیت و جایگاه غدیر مطالعه کنند.
,
 
,
رئیس تبلیغات اسلامی قشم در پایان ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده در دهه ولایت و امامت، کاروان جشن شادی، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه رده‌های سنی مختلف، طرح اطعام علوی، جشن مجازی مساجد، نور افشانی، خطبه خوانی غدیر، توزیع محصولات فرهنگی و ده‌ها برنامه‌ متنوع دیگر از اهم این برنامه ها برشمرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه