اخبار داغ

مدیرکل انتقال خون استان قزوین خبرداد:

راه‌اندازی پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی در قزوین

راه‌اندازی پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی در قزوین
مریم مدرسی با اشاره به راه‌اندازی پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی گفت: از هم استانی‌های نیکوکار تقاضا می‌شود با مراجعه به مراکز انتقال خون یاری‌گر بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های آن باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم مدرسی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی فقط مختص به زمان خاصی نیست و همیشگی بوده؛ لذا لازم است اهداکنندگان با از خودگذشتگی و اهدای خون به کمک هم نوعان خود بشتابند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه محرم از همه هم استانی‌های نیکوکار تقاضا می‌شود با مراجعه به مراکز انتقال خون یاری‌گر بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های آن باشند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین در ادامه با اشاره به ساعات پذیرش از اهداکنندگان در ماه محرم گفت: مرکز اهدای خون قزوین در تاریخ ۲۶ مرداد ماه مصادف با شب تاسوعا از ساعت ۸ الی ۲۳ و در تاریخ ۲۷ مرداد و روز تاسوعا از ساعت ۸ الی ۲۴ و روز پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ماه مصادف با روز عاشورا از ساعت ۸ الی ۱۹ پذیرای اهداکنندگان خون است.

مدرسی در ادامه گفت: همچنین با توجه به هماهنگی صورت گرفته، مرکز انتقال خون قزوین در روز جمعه(۲۹ مرداد ماه) از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.

وی بیان کرد: ساعات پذیرش مرکز تاکستان نیز در روز چهارشنبه(۲۷ مرداد) از ساعت ۸ الی ۱۸ و پنج‌شنبه(۲۸مرداد) از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر است.

این مقام مسئول عنوان کرد: ساعات پذیرش سایر ایام در مرکز انتقال خون قزوین از ساعت ۸ الی ۲۰ و در مرکز تاکستان از ساعت ۸ الی ۱۳ است.

وی در پایان گفت: ساعت پذیرش سامانه سیار در شهرستان بوئین‌زهرا هم سه‌شنبه(۲۶ مرداد) مصادف با شب تاسوعا از ساعت ۱۸ الی ۲۲ پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه