اخبار داغ

مراحل انجام سئو حرفه ای سایت با مشاوره سئو چیست؟

مراحل انجام سئو حرفه ای سایت با مشاوره سئو چیست؟
خدمات سئو حرفه‌ای را می‌توان در شرکت‌های سئوکار بصورت تخصصی و در زمینه‌های سئو داخلی و خارجی و تکنیکال و... دریافت نمود و در این مقاله سعی شده ضمن ارائه اطلاعاتی درباره مراحل انجام سئو حرفه‌ای سایت، به فعالیت‌های گسترده وحرفه‌ای مشاوره سئو اسماعیل سحاب پرداخته شود. پس تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سئوحرفه‌ای و استفاده از بهینه‌سازی سایت جهت بهبود کسب و کار آنلاین در هر حوزه‌ای، امروزه رواج زیادی پیدا نموده و استفاده از ان امری اجتناب‌ناپذیر می‌باشد که به کمک یک نقشه‌ی مناسب به همراه دریافت یک مشاوره سئو، می‌توان رسیدن به موفقیت را در این زمینه امکان‌پذیر نمود. این نقشه باید به صورت حرفه‌ای و توسط یک مشاور سئو حرفه‌ای برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی شود. خدمات سئو حرفه‌ای را می‌توان در شرکت‌های سئوکار بصورت تخصصی و در زمینه‌های سئو داخلی و خارجی و تکنیکال و... دریافت نمود و در این مقاله سعی شده ضمن ارائه اطلاعاتی درباره مراحل انجام سئو حرفه‌ای سایت، به فعالیت‌های گسترده وحرفه‌ای مشاوره سئو اسماعیل سحاب  پرداخته شود. پس تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سئوحرفه‌ای و استفاده از بهینه‌سازی سایت جهت بهبود کسب و کار آنلاین در هر حوزه‌ای، امروزه رواج زیادی پیدا نموده و استفاده از ان امری اجتناب‌ناپذیر می‌باشد که به کمک یک نقشه‌ی مناسب به همراه دریافت یک مشاوره سئو، می‌توان رسیدن به موفقیت را در این زمینه امکان‌پذیر نمود. این نقشه باید به صورت حرفه‌ای و توسط یک مشاور سئو حرفه‌ای برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی شود. خدمات سئو حرفه‌ای را می‌توان در شرکت‌های سئوکار بصورت تخصصی و در زمینه‌های سئو داخلی و خارجی و تکنیکال و... دریافت نمود و در این مقاله سعی شده ضمن ارائه اطلاعاتی درباره مراحل انجام سئو حرفه‌ای سایت، به فعالیت‌های گسترده وحرفه‌ای , مشاوره سئو اسماعیل سحاب,   پرداخته شود. پس تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.,

مراحل انجام سئو حرفه ای سایت با مشاوره سئو چیست؟

, مراحل انجام سئو حرفه ای سایت با مشاوره سئو چیست؟ ,

آشنایی با سئو‌ حرفه‌ای:

,

سئو به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که باعث افزایش رتبه سایت‌ها در موتورهای جستجو همانند گوگل، یاهو و بینگ می‌شود و در این بین سئو حرفه‌ای، به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌شود که باید در داخل و بیرون سایت صورت بپذیرد تا قدرت دامنه در موتورهای جستجو را افزایش دهد که در نهایت باعث افزایش بازدید کنندگان سایت می‌شود.

,

برای این کار روش‌ها و تکنیک‌های زیادی تعریف شده و اجرا می‌شود که مهمترین ان‌ها در سئو حرفه‌ای، به دلیل استفاده‌ی روز افزون از اینترنت در کسب و کارها، استفاده از روش استراتژی دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

,

 تقسیم بندی سئو و جایگاه سئو حرفه‌ای در این تقسیم بندی:

,

سئو به دو صورت، سئو کلاه سفید (عدم استفاده از کار غیرقانونی از نظر موتور جستجو) و سئو کلاه سیاه (فریب گوگل یا دیگر موتورهای جستجو به کمک روش‌های غیر قانونی از نظر موتورهای جستجو) و همچنین سئو داخلی (مجموعه فعالیت‌های داخل سایت شامل مراحل بهینه سازی آدرس تمامی صفحات سایت، تحقیق کلمات کلیدی به صورت صحیح، بهینه سازی عنوان سئو در نتایج جستجو، رعایت چگالی کلمه کلیدی، رعایت ساختار عنوان‌ها در محتوا و بهینه سازی توضیحات متا) و سئو خارجی (مجموعه فعالیت‌های بیرون از سایت شامل استفاده از بک لینک یا لینک سازی خارجی، فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی و ارسال سوشیال سیگنال، جلب اعتماد گوگل به کمک اعتبار، تاریخچه سایت، تهیه گواهی ssl ) تعریف می‌شود که هر کدام از تکنیک‌های خاص مربوط به خود بهره می‌برند.

,

حال در راستای این تقسیم بندی، تعریف سئو حرفه‌ای بدین گونه خواهد بود که سئو حرفه‌ای یعنی  استفاده از تکنیک‌های اصلی و قانونی که سئو کاران آن را تحت عنوان سئو کلاه سفید می‌شناسند و طبق این تعریف می‌توان گفت که هدف اصلی سئو حرفه‌ای قرار دادن سایت مورد نظر در صفحه اول گوگل به کمک کلمه کلیدی مورد نظر می‌باشد. زیرا بیشتر افراد برای پیدا کردن محصولات و اطلاعات مورد نظر خود به استفاده از موتورهای جستجو رو می‌آورند و در همین راستا بیش از 90 درصد افراد از لینک‌های صفحه اول برای رسیدن به هدف جستجوی خود استفاده می‌کنند. بدین منظور انجام سئو سایت در تهران و ایران رونق تازه ای گرفته است و کسب و کارهای مختلف به دنبال بهینه سازی وب سایت های خود می باشند.

, سئو سایت در تهران,

.اقدامات لازم برای سئو حرفه‌ای:

, اقدامات لازم برای سئو حرفه‌ای:,

از جمله اقدامات لازم برای سئوحرفه‌ای عبارتند از:

,
  • کلمات کلیدی و بررسی آن‌ها
  • بررسی سایت رقیبان
  • لینک بیلدینگ
  • تولید محتوا
  • استفاده از خبرنامه ایمیلی
  • یاری گرفتن از سئو محلی
  • استفاده از سئو موبایل
  • جستجوی بین المللی
  • کمک گرفتن از بازاریابی ویدئو
,
  • کلمات کلیدی و بررسی آن‌ها
  • ,
  • بررسی سایت رقیبان
  • ,
  • لینک بیلدینگ
  • ,
  • تولید محتوا
  • ,
  • استفاده از خبرنامه ایمیلی
  • ,
  • یاری گرفتن از سئو محلی
  • ,
  • استفاده از سئو موبایل
  • ,
  • جستجوی بین المللی
  • ,
  • کمک گرفتن از بازاریابی ویدئو
  • ,

    که در زیر به توضیح اختصاری از انان خواهیم پرداخت.

    ,

    .اقدامات لازم برای سئو حرفه‌ای:

    , .اقدامات لازم برای سئو حرفه‌ای:,

    کلمات کلیدی وبررسی آن‌ها: تعیین هدف و پیدا کردن کلمات کلیدی مربوط به آن که معمولاً توسط کاربران بیشترین استفاده را برای جستجو دارد از اولین اقدام در سئو حرفه‌ای می‌باشد و این کار یعنی سرمایه گذاری برروی کلماتی که باعث ورود بیشترین کاربر به سایت خواهد شد. بنابراین بهره گرفتن از یک مشاوره سئو جهت رسیدن به این هدف، کار را تسهیل می‌نماید.

    , کلمات کلیدی وبررسی آن‌ها: ,

    بررسی سایت رقیبان: دومین مرحله و یکی از مراحل مهم ابتدایی در سئو حرفه‌ای، پیدا کردن سایت رقیبان، بررسی و تحلیل استراتژی آنان و مشخص نمودن نقاط ضعف رقیبان و تبدیل آن به یک فرصت استثنایی برای پیشرفت وپیشی گرفتن، می‌باشد.

    , بررسی سایت رقیبان: ,

    لینک بیلدینگ: بک لینک از سایر سایت‌ها و ایجاد لینک‌های داخلی بین صفحات از موارد لینک بیلدینگ می‌باشد. البته باید توجه داشت که گوگل بک لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر که از طریق خرید لینک یا تبادل صورت گرفته باشد را مورد جریمه قرار می دهد بنابراین در سئوحرفه‌ای بک لینکی ارزشمند است که از سایت‌های پر بازدید و به خاطرمحتوای عالی به سایت هدف وارد شده باشند.

    , لینک بیلدینگ: ,

    تولید محتوا: یک سئوکار حرفه‌ای جهت اجرای یک سئو حرفه‌ای سعی می‌کند که در ابتدا یک تولید محتوای منحصر به فرد و یونیک غیرکپی که براساس اصول سئو نوشته شده باشد با توجه به کلمات کلیدی تهیه نماید. این روش درواقع بهترین و ارزان‌ترین روش برای ارتقاء رتبه سایت در سئو حرفه‌ای می‌باشد که استفاده از مشاور سئو برای تهیه‌ی این محتوا کمک شایانی برای تهیه‌ی یک محتوای حرفه‌ای می‌نماید.

    , تولید محتوا: ,

    استفاده از خبرنامه ایمیلی: یکی دیگر از اقدامات سئو حرفه‌ای، بازیابی ایمیلی یا همان انتشار و ارسال ایمیل در قالب  آخرین مقالات، نظرسنجی‌ها، مطالب کوتاه آموزشی و... برای کاربران سایت جهت یک ارتباط مستمر با آنان می‌باشد که در واقع این روش یکی از روش‌های گرفتن بک لینک نیز به حساب می‌آید.

    , استفاده از خبرنامه ایمیلی: ,

    یاری گرفتن از سئو محلی: سئو محلی یعنی نمایش سایت براساس موقعیت جستجو کننده که یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های سئو حرفه‌ای محسوب می‌شود.

    , یاری گرفتن از سئو محلی: ,

    استفاده از سئو موبایل: سئوموبایل یعنی بهینه سازی سایت برای موبایل که امروزه از نظر گوگل، جایگاه ارزشمندی پیدا نموده است که باعث نمایش سریع سایت در جستجوی موبایل می‌شود.

    , استفاده از سئو موبایل: ,

    جستجوی بین المللی: جستجوی بین المللی یعنی بهینه سازی سایت برای شرکت‌هایی که محصولات وخدمات خود را فراتر از مرزهای کشور ارائه می‌دهند که مستلزم دو زبانه بودن سایت این شرکت‌ها ( انگلیسی و زبان محلی) می‌باشد.

    , جستجوی بین المللی: ,

    کمک گرفتن از بازاریابی ویدئو: تأثیر یک ویدئو در سئو حرفه‌ای به مراتب از اثر ده‌ها متن یا عکس بیشتر خواهد بود و تهیه‌ی یک ویدئوی حرفه‌ای می‌تواند میزان اشتراک گذاری آن را بیشتر از متن بنماید.

    , کمک گرفتن از بازاریابی ویدئو: ,

     

    ,

    در پایان باید متذکر شد که بهترین استراتژی‌های سئو، استراتژی‌هایی می‌باشند که منجر به موفقیت می‌شوند وشکست در یک استراتژی نشان از پایان تلاش نیست و باید روش‌های مختلف را برای قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل ارزیابی نمود و به اجرا گذاشت. زیرا سایتی که در صفحه اول گوگل نمایش داده نشود محکوم به فراموشی است و برای دوری گزیدن از این امر باید از یک سئوکار حرفه‌ای برای اجرای سئوحرفه‌ای کمک گرفت که آقای اسماعیل سحاب از جمله‌ی این سئوکاران حرفه‌ای است که با تلاش خود توانسته کارهای بزرگی را در زمینه بهینه‌سازی سایت برای شرکت‌های مختلف به اجرا بگذارد. برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این مهندس جوان و پرتلاش می‌توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

    , اسماعیل سحاب,

    https://ismaeilsahab.ir/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه