اخبار داغ

در دومین روز از سفر رئیس جمهور به سیستان وبلوچستان مطرح شد؛

حل مشکل آب شمال سیستان و بلوچستان اولویت دولت سیزدهم/پروژه های مناطق محروم با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد

حل مشکل آب شمال سیستان و بلوچستان اولویت دولت سیزدهم/پروژه های مناطق محروم با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد
آیت الله ابراهیم رئیسی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های منطقه زابل موضوع آب است، گفت:برای حل موضوع آب زابل راهکاری که هزینه کمتری داشته، زودتر به نتیجه برسد، خیلی سریعتر جواب بدهد و مشکل مردم را حل کند مورد توجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، آیت الله ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه زابل با اشاره به اینکه ابتدا لازم می‌دانم به مردم سیستان و بلوچستان سلامی داشته باشم و از این که نمی‌شود در این سفر آن دیدارها و ملاقات‌هایی که باید در سفرهای استانی انجام شود را داشته باشم  متاسفم، بیان کرد: سعی می‌کنیم به میزانی که مشکلی از جهت اصول بهداشتی نداشته باشد در منطقه با همکارانمان حضور پیدا کرده و با همفکری مسئولان محلی، نماینده ولی فقیه و استاندار و مسئولان دیگر در جریان مسائل منطقه قرار بگیریم و برای هر کدام به یاری خدا راهکارهایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی مردم این منطقه موضوع آب است، افزود: قبل از سفر استانی نشستی با هیات دولت پیرامون این موضوع داشتیم که سه راهکار برای آن مطرح و قرار است وزیر نیرو که ایشان نیز در این سفر همراه ما هستند با همراه مسئولان محلی و استاندار برای موضوعات چاره اندیشی کرده و ما هم دست به کار شویم و بتوانیم برای رفع دغدغه مردم گام جدی برداریم.

وی با بیان اینکه درباره اتصال سیستان به راه آهن سراسری تصمیماتی گرفته خواهد شد، افزود: پروژه های مناطق محروم و استان سیستان وبلوچستان را با جدیت و شتاب بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: برای برخی از استان‌ها به دلیل مشکلاتی که دارند یک ویژگی قائل شدیم که استانداران آن بتوانند موضوع را سریع‌تر با دولت مطرح کنند و اختیارات ویژه داشته باشند که خودشان در استان مسائل را حل و فصل کنند که سیستان و بلوچستان جزو همین استان هاست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه