اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های آذربایجان‌غربی عنوان شد؛

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است/ دولت باید استانداری در تراز انقلاب و جهادی برای آذربایجان غربی انتخاب کند

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است/ دولت باید استانداری در تراز انقلاب و جهادی برای آذربایجان غربی انتخاب کند
آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است

, اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است, اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است,

 حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه، ضمن گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور اظهار داشت: مردم ایران همیشه در تاریخ معاصر حماسه آفریدند و این روز نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه هفدهم شهریورماه از نمادهای مقاومت، شجاعت و ایستادگی مردم ایران است، افزود: بنابراین خون پاک شهدای هفدهم شهریور در این روز تاریخی زمینه‌ساز پیروزی انقلاب شد.
امام جمعه موقت ارومیه با بیان اینکه دولت جدید باید انقلابی بوده و جهادی وارد کار شود، عنوان کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است بنابراین دولت جدید باید مردمی بوده و در میان مردم باشد.
وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید آگاه باشند چرا که دشمنان اسلام و انقلاب با جریان‌سازی‌ها و ایجاد جو روانی در صدد آن است که آنان را از مسئولیت اصلی دور کند.
حیدریزاد عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط جامعه مردم انتظار دارند که دولت جدید با اعضای کابینه با درایت کامل و روحیه جهادی تمامی مشکلات به خصوص اوضاع سخت معیشتی را حل کنند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان به صورت کاملا دقیقا و مهندسی شده در صدد تفرقه‌افکنی در میان مردم هستند بنابراین مسئولان نباید فرصت سوء‌استفاده را به معاندان دهند و همچنین کانون فساد اقتصادی آنان را نابود کنند.
خطیب جمعه موقت ارومیه تاکید کرد: طی سال‌های اخیر دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان تشکیل شده است و دولت باید این اعتماد را احیا کنند.

,
,
,
,
,
,
,

دولت باید استانداری در تراز انقلاب و جهادی برای آذربایجان غربی انتخاب کند

, دولت باید استانداری در تراز انقلاب و جهادی برای آذربایجان غربی انتخاب کند, دولت باید استانداری در تراز انقلاب و جهادی برای آذربایجان غربی انتخاب کند,

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به موضوع کارگران شهرداری میاندوآب، گفت: هر سال روی هم رفته دو مرتبه کارگران مشکل دارند و  ریشه این مشکل هم نه در شهرداری است و نه در شهرداری و یا سرپرست شهرداری بلکه جای دیگری است.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر این‌که باید مشکل را ریشه یابی کرد، افزود: در مورد مشکل این کارگران با فرماندار و سرپرست شهرداری صحبت کردیم و نامه به استانداری  رفت تا حقوق پرداخت شود ولی این یک مُسکن است و برخی ادارات مانند آب نیز این مشکل را دارند که با مدیرکل شان صحبت کردم.

,

وی با بیان اینکه در سفر استاندار در سال های گذشته به میاندوآب برای جذب 57 نفر نامه گرفتیم، گفت: ولی وقتی نامه به استان رفت 57 نفر به 137 نفر افزایش یافت.

,

حسن زاده  تصریح کرد: هر کس مسئولیت پیدا کرد؛ 10 نفر به شهرداری اضافه کرد و برای شهرداری مشکل ایجاد شد و اکنون از نهادهای اطلاعاتی می خواهم تا به این موضوع بپردازند.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد:نباید آبروی شهر را به چند نفر فروخت، هر کس به صورت غیرقانونی به شهرداری نفر اضافه کرده است، باید رسیدگی شود.

,

وی با بیان اینکه در هشت سالی در میاندوآب، 9 شهردار و سرپرست شهرداری منصوب شده است، افزود: می خواهند عده ای شهردار شوند و عده ای هم سرجای خود هستند، معلوم است که چه کسی شهر را به هم ریخته است؛ خودشان در جلسه ای در پیش ما اعتراف کردند که ما نگذاشتیم.

,

حسن زاده در ادامه با اشاره به اینکه وظیفه هر قوه ای و هر کس در نظام اسلامی مشخص است، افزود: لابی گری در انتخاب استاندار همان بلا را بر ما می آورد که قبلا آمده است و لذا باید هر کس روی وظیفه خود متمرکز شده و از وزیر کشور نیز می خواهیم تا خودشان استاندار برای این استان انتخاب کنند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دولت انقلابی نباید اجازه دخالت جناح ها و گروههای سیاسی را بدهد، تصریح کرد: وزیر کشور باید استانداری در شان دولت انقلابی که مردم به آن رای داده اند را انتخاب کنند، استانداری در تراز انقلاب که مانند رئیس دولت در بین مردم باشد و مردم نیز چنین توقعی دارند و از این انتخاب دولت تبعیت می کنند.

,

وی هم چنین برلزوم توجه به شاخصه های انقلابی بودن تاکید کرد و گفت: هدفگیری آرمان های انقلاب، همت بلند در پایبندی برای استقلال همه جانبه کشورو استقلال امنیتی، حساسیت در برابر دشمن و عدم تبعیت از دشمن، تقوای دینی و سیاسی و مدیریت جهادی از جمله ویژگی های مدیر با در تراز انقلاب است.

,

مذاکرات به‌سبک قبلی پذیرفته شده نیست

, مذاکرات به‌سبک قبلی پذیرفته شده نیست, مذاکرات به‌سبک قبلی پذیرفته شده نیست,

 حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مذاکره در خصوص برجام گفت: قرار دولت سیزدهم بر تعامل با همه جهان و تداوم مذاکره با طرف‌هایی که داخل برجام هستند، آمریکا اگر می‌خواهد؛ باید به‌برجام بازگردد و به‌خواست ایران تمکین کند وگرنه مذاکره معنایی ندارد.

,

وی تصریح کرد: مذاکرات به‌سبک قبلی اساسا پذیرفته شده نیست، باید الگوی جدیدی طراحی و اجرا گردد؛ ایران به‌مذاکرات باز می‌گردد اما با “تعیین دستور جدید” و “با محوریت طرح راهبردی مجلس” با نظارت ” شورای عالی امنیت ملی”.

,

وی با اشاره به اینکه امید؛ راز و رمز شکست‌ناپذیری جبهه حسینی(ع) اظهار کرد: تحول یکی از عمده‌ترین ریشه‌هایش، امید است، امید موتور محرکه و قطب‌نما است.

,

امام جمعه پلدشت افزود: خیلی مهم است که وقتی انسان آیات آینده را می‌خواند، صاحب نیت شود که در آینده سهیم گردد و این درس بزرگ حضرت زینب در حماسه شام است.

,

طالبی با اشاره به چالش‌های نظام اسلامی در دوران امام حسن(ع) گفت: با رحلت پیامبر(ص) و شروع دوران امام علی(ع)، شک در حقانیت رهبر الهی و آرمان‌ها و برنامه‌های وی توسط جریان سقیفه به‌وجود آمد و در دوران امامت امام حسن(ع) دگرگونی کمّی و کیفی یافت. یعنی از نظر کمّی رفته‌رفته در میان مردم شدت یافت و دامنه‌اش گسترده‌تر شد؛ و از نظر کیفی، از جنبه سلبی به‌ایجابی تغییر کرد یعنی این شک در زمان امیرالمؤمنین(ع)، در سطحی سلبی مثل سُستی و کُندی در به جهاد رفتن و تعلل در اجرای فرامین نظامی حضرت بازتاب داشت.

,

امام جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات عراق افزود: انتخابات عراق در دهم اکتبر (۱۸مهر) برگزار خواهد شد، در این میان آنچه مهم است سربرآوردن نسلى بیدار از جوانان و مردم عراق است که به‌برکت خون و شهادت انسان‌ساز و تاریخ‌ساز حاج قاسم و ابومهدى المهندس، به‌بیدارى مبارکى دست یافته‌اند که امید پیروزى گفتمان ناب مقاومت در عراق را دوچندان مى‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه