اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

مدیران ضعیف و تبعیض آمیز خراسان جنوبی جابجا می شوند / انتخاب استاندار در حال بررسی است

مدیران ضعیف و تبعیض آمیز خراسان جنوبی جابجا می شوند / انتخاب استاندار در حال بررسی است
اسحاقی گفت: مردم مطمئن باشند قطعا آن مدیران کل خراسان جنوبی که ضعیف و تبعیض آمیز عمل کردند جابجا خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: طبق گفته وزیر کشور تغییر استانداران در یک بازه زمانی و به صورت تدریجی پس از مباحث کارشناسی و مشورت انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: آیت الله رئیسی  طی سفر به خراسان جنوبی نیز حجت را بر استاندار و مدیران استان تمام کرد به آنها اخطار داد.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور خطاب به مسئولان خراسان جنوبی گفت هیچ دلیل و مانعی ندارید که بگویید مشکلات حل نمیشود؛ بدهی پیمانکاران باید پرداخت شود. مشکلات داخل استان باید بیان شود و سایر موارد مشابه توسط رئیس جمهور مطرح شد.

,

اسحاقی عنوان کرد: از روزی که هیئت دولت برگزار شد، مجمع نمایندگان استان جلسات کارشناسی خود را پس از پایان جلسات علنی مجلس به مدت ۴۵ دقیقه تا یک ساعت برگزار کرده و نسبت به موضوع استاندار و مدیران بحث و گفت و گو شده است.

,

وی در مورد خواسته مردم برای تغییر مدیران کل استان، اظهار کرد: بعضی از عملکرد ضعیف مدیران باعث شده مردم خواستار تغییراتی در استان باشند و نمایندگان استان نیز در مورد این توقع، نظر دارند.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان هیچ وقت استاندار و مدیران کل استان را انتخاب و انتصاب نمیکنند. این وظیفه دستگاه اجرایی است.

,

اسحاقی ادامه داد: نمایندگان به عنوان یک مقام ملی و عالی در قوه مقننه به عنوان یک بازوی قدرتمند برای انتخاب استاندار و مدیران کل به وزرا مشورت و پیشنهاد میدهند اما اینکه فردی را معرفی کنند، خیر اینگونه نیست.

,

وی افزود: دغدغه مردم را شنیده و ارزیابی عملکرد مدیران کل انجام شده است. 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از مدیران کل خراسان جنوبی واقعا ضعیف و بعضا تبعیض آمیز برخورد میکنند که این مسئله آسیب روحی روانی داشته و به اعتماد مردم نیز خدشه وارد کرده است.

,

اسحاقی گفت: مطمئن باشید قطعا آن مدیرانی که ضعیف و تبعیض آمیز عمل کردند جابجا خواهند شد.

,

وی با یادآوری اینکه نمایندگان مدیران را جابجا، انتخاب و معرفی نمیکنند، توضیح داد: وزرای مربوطه با توجه به کارشناسی های میدانی انجام شده، نتایج ارزیابی و مشورت هایی که از نمایندگان گرفتند این اراده در وزیر ایجاد شده که تغییر و تحول در استان لازم است.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشورتی که نمایندگان به وزرا دادند متقن، مستند و بر مبنای گزارشاتی بوده که به نتیجه نهایی رسیده و دلایل و مستنداتی را پیوست آن مشورت کارشناسی خود گذاشتیم.

,

اسحاقی عنوان کرد: اینکه بخواهیم در روزهای ابتدای دولت تغییر و تحولات اساسی انجام دهیم کار اشتباهی است. نظر ما این است که در حال حاضر وزرا در حال تعیین معاونان بوده و بعضا معاونان باید در انتخاب مدیران کل در استانها نظر مستقیم بدهند. اکنون میبینیم که معاونان وزرا معاونان وزرای قبل هستند که بعضا انتخاب میشوند یا استمرار خواهند داشت 

,

وی ادامه داد: ما منتظر هستیم که چندتا از مدیران کلی که در مورد آنها گزارشات مستمری داشتیم، نارضایتی های مردم مستند و متقن به دست ما رسیده و ما از بعد ارزیابی نظارتی به این نتیجه رسیدیم که عامل اصلی مانع برای رشد، توسعه و تحقق حقوق مردم وجود اینگونه مدیران در آن جایگاه است، مطمئن باشید جابجایی اتفاق خواهد افتاد.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معاونان وزرا با کمک وزیر نسبت به گزینه های پیشنهادی و گزینه هایی که خودشان دارند حتما به یک نتیجه و استقرار آن خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه