اخبار داغ

گزینه‌های روی میز؛

استاندار جدید خراسان جنوبی کیست؟

استاندار جدید خراسان جنوبی کیست؟
این روزها گزینه های زیادی برای تصدی استانداری خراسان جنوبی روی میز قرار می گیرد که هر کدام از گروه‌های سیاسی در تلاش اند تا فرد نزدیک به خود را بر مسند استانداری بنشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، با شروع فعالیت دولت سیزدهم حجت الاسلام رئیسی در کشور و تبع آن تغییر و تحولات مدیریتی و گمانه‌زنی‌ها نیز در جنوبی به دنبال تغییر استاندار آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 وزیر کشور نیز در حاشیه سفر به استان خوزستان با اعلام اینکه تعیین استانداران کشور به‌تدریج انجام می‌شود، گفته بود: تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به‌تدریج استانداران جدید تعیین می‌شوند و در حال بررسی و مطالعه به‌روی استانداران جدید هستیم و بنا به ضرورت و به‌تدریج آنها را انتخاب خواهیم کرد.

,

اما استاندار جدید خراسان جنوبی کیست و چه ویژگی های دارد؟ خواسته بسیاری از مردم خراسان جنوبی انتخاب استاندار از چهره‌های مطرح ملی است که سوابق و توانمندی های او در گذشته به اثبات رسیده باشد؛ پاکدستی، فساد ستیزی، سوابق انقلابی و جهادی مطالبه عمومی مردم استان است و در سنگرهای قبلی نیز توانسته با عملکرد درخشان و رضایت بخشی را نیز در‌ کارنامه خود داشته باشد.

,

آشنایی کامل با حوزه جغرافیایی استان، شناخت کافی از ظرفیت قومی و بومی، میراث فرهنگی و گردشگری و داشتن برنامه قابل اجرا برای حل مشکلات و جذب سرمایه در این راستا از خصوصیات بارز مدیر ارشد استان باشد.

,

بی شک در این برهه که جناب آقای رئیسی که شناخت بسیار خوبی از استان دارد و خواسته و مطالبه مردم خراسان جنوبی برایش اهمیت دارد حتما در انتخاب استاندار به این موارد توجه می کند تا بتواند با بهره گیری از همه ظرفیت‌های فکری، فرهنگی، اجتماعی، انقلابی و سیاسی استان، زمینه و بستر ساز آغاز عصر توسعه را در خراسان جنوبی به صدا در بیاورد؛ نکته ای که تاکنون برای آن شعار شنیده شده اما عملی عینی صورت نگرفته است.

,

خراسان جنوبی استانی سرشار از ظرفیت و مواهب بی نظیر خدادادی است که تاکنون کمتر مدیری توانسته از آنها در راستای رونق استان استفاده کند که مردم طعم آن را در سفره خود بچشند و حتما در دولت جدید باید به آنها توجه ویژه و کاربردی شود و انجام آن‌ها صرفا با انتخاب استاندار ملی و توانمند قابل اجرا است.

,

اما این روز ها گزینه های متعددی در استان برای مسند ساختمان بلند رحیم آباد بیرجند روی میز قرار می گیرد و اسامی از افراد و گروه های مختلف به چشم می آید که در جدید ترین لیست از سردار هاشم غیاثی و رضا سلم آبادی برای تصدی خراسان جنوبی یاد می‌شود.

,

نمایندگان مردم استان در مجلس شورای در مصاحبه های خود اعلام کردند هنوز به جمع بندی نهایی و ارائه شخص یا اشخاصی به وزارت کشور نرسیده اند و طی هفته جاری به این جمع بندی خواهند رسید.

,

خواسته مردم خراسان جنوبی از دولت سیزدهم این است که  در زمینه انتخاب استاندار جدید خراسان جنوبی  منافع استان را فدای منافع شخصی و حزبی نشود و استان خراسان جنوبی سکوی برای ارتقاء مدیران و استانداران نباشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه