اخبار داغ

رییس شورای شهر تربت حیدریه خبر داد؛

پایان مأموریت اکبریان در شهرداری تربت حیدریه

پایان مأموریت اکبریان در شهرداری تربت حیدریه
ریاحی گفت: با انتخاب مهدی قدرتی بعنوان شهردار جدید شهر تربت حیدریه، سعید اکبریان از سوی شهرداری مشهد فراخوان و بدین صورت اتمام کار وی با مدیریت شهری تربت خیدریه اعلام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردشیر ریاحی، رییس شورای شهر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: سعید اکبریان در ۲۴ شهریورماه سال ۹۹ و پس از  انتخاب به عنوان شهردار تربت‌حیدریه،  حکم مأموریت خود را از شهرداری مشهد دریافت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: از آنجا که مدت این مأموریت یک ساله بوده و چندی پیش وی از طرف شورای ششم به عنوان سرپرست انتخاب شد، شهرداری مشهد طی مکاتبه ای خواستار بازگشت اکبریان به محل اصلی خدمتی شده است.

,

اکبریان، سرپرست شهرداری تربت حیدریه ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد هفت عضو شورا برای دوره سرپرستی گفت: نه استعفا مطرح است و نه عدم تمایل شورای شهر و دلیل پذیرش دوره سرپرستی ام این بود که تا آخرین لحظه برای شهروندان شریف تربت حیدریه خدمت نمایم و خللی در دوره سرپرستی  برای شهر ایجاد نشود، اما به لحاظ قوانین و مقررات اداری و طبق اعلام شهرداری مشهد، باید در محل اصلی خدمتی حضور داشته باشم.

,

اکبریان از همراهی، همکاری و تعامل همه شهروندان فهیم و قدرشناس شهر تربت حیدریه با مجموعه شهرداری تشکر و  برای آنان آرزوی سلامتی و سعادت کرد.

,

ابوالقاسم عظیمی سرپرست شهرداری تربت حیدریه شد

, ابوالقاسم عظیمی سرپرست شهرداری تربت حیدریه شد,

اردشیر ریاحی، رییس شورای شهر تربت حیدریه بیان کرد:  پس از پایان مأموریت سعید اکبریان در شهرداری، شورای اسلامی شهر جلسه فوق‌العاده‌ای را عصر امروز برگزار و با اکثریت آرا عظیمی از کارکنان رسمی شهرداری را بعنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد.

,

وی افزود: بر همین این اساس عظیمی تا اتمام بروکراسی های اداری و امضای حکم مهدی قدرتی، سرپرست شهرداری تربت حیدریه خواهد بود..

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه