اخبار داغ

میرطاهر مظلومی به سریال «خودخواسته» پیوست

میرطاهر مظلومی به سریال «خودخواسته» پیوست
تهیه کننده سریال «خودخواسته» گفت: میرطاهر مظلومی و بیژن بنفشه خواه به گروه بازیگران سریال «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان پیوستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین طالبی کاشانی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان گفت: این روزها تصویربرداری در تهران ادامه دارد و تا دو ماه دیگر ضبط مان به پایان می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: به تازگی میرطاهر مظلومی و بیژن بنفشه خواه به گروه بازیگران این سریال اضافه شده اند و به احتمال فراوان اواخر پاییز و یا اوایل زمستان پخش سریال آغاز شود.

,

این سریال به نویسندگی امیرعلی نبویان و علی دادرس به نگارش درآمده است.

,

داستان «خودخواسته» از سال ۱۳۲۰ شروع می شود که ادامه آن به سال ۹۰ می رسد. ابتدای قصه سریال جوانی است که در ادامه هفتاد سال بعد روایتش را بیان می کند. داستان این سریال خاص و شیرین است و گروه نویسندگان حدود ۵ سال برای نگارش آن زمان گذاشتند.

,

محمد نادری، سهیلا گلستانی، علیرضا آرا، ایمان صفا، پیام احمدی نیا، محیا دهقانی، پادینا کیانی، رضا کریمی. با حضور حسین پاکدل، اسماعیل محرابی، عزت الله مهرآوران، علیرضا استادی، آتش تقی‌پور،‌پاشا جمالی، ثریا قاسمی، محمد صدیق مهر و باربد بابایی از بازیگران این سریال هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه