اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور خبر داد:

توزیع ۳۵۰ هزار بسته‌ لوازم‌التحریر در کشور

توزیع ۳۵۰ هزار بسته‌ لوازم‌التحریر در کشور
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: در پویش همکلاسی مهربان ۳۵۰ هزار بسته‌ لوازم‌التحریر در ۳۲ استان کشور بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع و به آنان اهداء می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مجتبی باستان ظهر امروز جریان اجرای پویش همکلاسی مهربان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بسیج برای دومین سال با کمک تشکل‌های دانش آموزی و در آستانه آغاز سال تحصیلی پویش همکلاسی مهربان را برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: این پویش از تیر ماه امسال آغاز شده و تا پس از هفته دفاع مقدس ادامه دارد و در مجموع ۳۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر مورد نیاز به دانش‌آموزان نیازمند در ۳۲ استان کشور اهداء می‌شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور خاطرنشان کرد: شعار این پویش آن است که با همت خیرین و دانش‌آموزان باید شرایطی فراهم شود که هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن لوازم‌التحریر از تحصیل و مدرسه باز بماند.
,
 
,
پویشی برای تمرین ایثار و رونق تولید
,
 
,
باستان با اشاره به اهداف و ویژگی‌های برگزاری این پویش، تاکید کرد: ترویج روحیه انفاق، ایثار و فداکاری بین دانش‌آموزان به عنوان نسل چهارمی‌های انقلاب و تهیه و اهداء نوشت افزار و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی از جمله این ویژگی‌ها است.
,
 
,
وی عنوان کرد: تهیه و اهدای نوشت‌افزار ایرانی با تصاویر برگرفته از ارزش‌های اسلام و انقلاب علاوه بر اینکه از ورود کالاهای مشابه خارجی به کشور جلوگیری کرده و موجب تقویت اشتغالزایی، رونق و افزایش و تولید داخلی می‌شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور افزود: از سویی با توجه به اینکه یکی از اهداف سند تحول آموزش و پرورش واگذاری مسوولیت‌ها و پذیرش نقش اجتماعی برای دانش‌آموزان است، مشارکت آنان در اقداماتی از این دست تمرین خوبی برای کار و پذیرش نقش اجتماعی و تمرین انفاق برای آنان است.
,
 
,
باستان تصریح کرد: به این ترتیب در قالب پویش هم‌کلاسی مهربان کوشیده‌ایم از ظرفیت خیرین و تشکل‌ها کوشیده‌ایم علاوه بر مشارکت دادن دانش‌آموزان در رفع مشکلات و نیازمندی‌های همکلاسان آن‌ها، سهمی در ترویج تولید داخلی و اشتغالزایی داشته باشیم.
,
 
,
وی ادامه داد: در هر استان خیرین و تشکل‌های دانش‌آموزی نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموز نیازمند آن استان را از بازارهای نزدیک محل زندگی خود تامین کرده‌اند تا این اقدام سهمی هم در رونق بازارهای محلی داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه