اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تداوم بارش باران و وزش باد تا روز شنبه آینده در شمال کشور/ آسمان پایتخت تا پایان هفته صاف است

تداوم بارش باران و وزش باد تا روز شنبه آینده در شمال کشور/ آسمان پایتخت تا پایان هفته صاف است
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد تا روز شنبه هفته آینده در استان‌های شمالی کشور خبر داد و برای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی کرد.
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس اعلام سازمان هواشناسی؛ در ۵ روز آینده اکثر مناطق کشور دارای جوی پایداری و آسمانی صاف خواهد بود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
امروز در برخی مناطق استان‌های گیلان،‌مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش بینی شده است.
,
 
,
بارش ‌پراکنده باران فردا استان‌های گیلان و مازندران ادامه خواهد داشت.
,
 
,
روزهای ‌پنجشنبه، جمعه این هفته و روز شنبه هفته آینده در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
‌در ۵ روز آینده جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان، بخصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر، گاهی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
,
 
,
امروز و فردا  در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بخصوص منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.
,
 
,
شرقی دریای خزر امروز و خلیج فارس و بخش‌های شرقی دریای عمان امروز و فردا مواج و متلاطم ‌است.
,
 
,
آسمان تهران تا پایان هفته جاری صاف گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیتشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۳۳ و ۲۲ درجه بالای صفر خواهد بود.
,
 
,
اهواز امروز با دمای ۴۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان است.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه