اخبار داغ

سرمربی تیم ملی فوتسال:

تفکر پیروزی مقابل قزاقستان مجازات‌مان کرد/ دریافت ۸ گل از ازبکستان در شأن تیم ملی نبود

تفکر پیروزی مقابل قزاقستان مجازات‌مان کرد/ دریافت ۸ گل از ازبکستان در شأن تیم ملی نبود
سیدمحمد ناظم‌الشریعه با اشاره به شکست تیم ملی فوتسال مقابل قزاقستان گفت: در این بازی بازیکنان در دقایق پایانی حریف را دستکم گرفتند، در حالی که این تفکر خطرناک بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با ارزیابی عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار کرد: فوتسالیست‌های ایران در جام جهانی تمام تلاش خود را انجام دادند، اما مصدومیت مسلم اولادقباد در بازی با آمریکا تمام معادلات را به هم ریخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با , شبکه خبری تهران‌نیوز, شبکه خبری تهران‌نیوز, شبکه خبری تهران‌نیوز,  , با ارزیابی عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار کرد: فوتسالیست‌های ایران در جام جهانی تمام تلاش خود را انجام دادند، اما مصدومیت مسلم اولادقباد در بازی با آمریکا تمام معادلات را به هم ریخت., آمریکا,

وی با اشاره به شکست تیم ملی فوتسال مقابل قزاقستان گفت: در این بازی بازیکنان در دقایق پایانی حریف را دستکم گرفتند و فکر کردند کار تمام شده، در حالی که این تفکر خطرناک بود و نهایت کار دستمان داد.

,

سرمربی تیم ملی فوتسال با انتقاد از افرادی که برد ایران مقابل صربستان را کم‌اهمیت جلوه دادند، اضافه کرد: صربستان بهترین تیم جام جهانی بود که اسیر تاکتیک تیمی و جنگندگی ملی‌پوشان ایران شد.

,

ناظم‌الشریعه درباره اینکه دریافت ۸ گل از ازبکستان در جام جهانی فوتسال مورد انتقاد کارشناسان فوتسال قرار گرفت، توضیح داد: به هر صورت تیم‌ها تمام توان خود را می‌گذارند تا در جام جهانی نتیجه بگیرند و در آینده ضعف دفاعی تیم را برطرف خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه