اخبار داغ

مدیر روابط عمومی انجمن تجسمی البرز:

کتاب "اولین سالانه تصویرگری ایران کوچک" در البرز چاپ شد/ روایتی از ۸۲ اثر فاخر درباره فرهنگ عامه اقوام ایرانی

کتاب "اولین سالانه تصویرگری ایران کوچک" در البرز چاپ شد/ روایتی از ۸۲ اثر فاخر درباره فرهنگ عامه اقوام ایرانی
لیلا یحیی بیگی: کتاب ۸۲ اثر برگزیده جشنواره سالانه تصویر گری ایران کوچک در استان البرز به چاپ رسید و به زودی در کتاب فروش های سراسر کشور توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیلا یحیی بیگی مدیر روابط عمومی انجمن تجسمی استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اولین سالانه تصویرگری استان البرز (ایران کوچک) سال گذشته به کوشش انجمن هنرهای تجسمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، با اعلام فراخوان در فضای مجازی و صفحات تخصصی آغاز بکار کرد.

وی ادامه داد: از میان آثار تصویرگران شرکت کننده، هشتاد اثر به مرحله نهایی راه یافت و اکنون کتاب این رویداد با آثار برگزیدگان چاپ شده است.    

بیگی افزود: اولین فراخوان تصویرسازی استان البرز (ایران کوچک) از آذر ماه ۱۳۹۹ با انجام چندین جلسه توسط شورای سیاست گزاری انجمن تصویرگران زیر نظر انجمن هنرهای تجسمی استان البرز پایه ریزی شد.

این مسئول تصریح کرد: این فراخوان با تعدادی شرکت کننده از سراسر ایران و بعد از داوری و تمدید در چندین مرحله، تعداد ٨٢ اثر برگزیده شد که با استقبال خوب مخاطبان در شرایط کرونایی همراه بود.

وی گفت: این جشنواره با عنوان فرهنگ عامه اقوام ایرانی در محورهای ادبیات شفاهی، ضرب المثل های خاص، بازی های بومی، ترانه ها و آهنگ های بومی،‌لالایی مادران، پزشک بومی برگزار شد.

بیگی ادامه داد: فراخوان این جشنواره و دریافت آثار نیز به صورت مجازی بود و در پایان اختتامیه برنامه نیز در لایو اینستاگرام انجام شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در نهایت کتاب ۸۲ اثر برگزیده جشنواره سالانه تصویریگری ایران کوچک به چاپ رسیده است و به زودی در تمامی کتاب فروش های سراسر کشور توزیع می شود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه