اخبار داغ

یک فروشنده لوازم خانگی مطرح کرد:

افزایش دو برابری قیمت لوازم خانگی داخلی در چند روز گذشته/ مشکل اقتصاد کشور واردات و تحریم نیست

افزایش دو برابری قیمت لوازم خانگی داخلی در چند روز گذشته/ مشکل اقتصاد کشور واردات و تحریم نیست
علی اصغر دهقان گفت: برخی از لوازم برقی بومی تا دو برابر در چند روز اخیر افزایش قیمت داشته اند و این اقدامات و بی نظارتی ها باعث بی اعتمادی مردم به کسبه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر دهقان یکی از فروشندگان لوازم خانگی در کرج در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اقدام رهبری برای حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از ورود لوازم برقی خانگی کره ای بسیار به جا و شایسته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: پس از این اقدام بازار لوازم خانگی رونق گرفت اما یک مرتبه شاهد افزایش قیمت لوازم خانگی بومی شدیم و شوک بزرگی بود که دوباره به این بازار وارد شد.
,
 
,
دهقان افزود: کارخانه های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی نیز چند روزی است جنس جدید به مغازه دارها نمی دهند و این خود نشان می دهد که هیچ نظارتی بر بازار لوازم برقی وجود ندارد.
,
 
,
این فروشنده تصریح کرد: این بی نظمی در بازار عرضه و تقاضا به ضرر مردم تمام می شود و باید نظارت وجود داشته باشد که با این اقدام رهبری بازار رونق بگیرد.
,
 
,
دهقان گفت: برخی از لوازم برقی بومی تا دو برابر در چند روز اخیر افزایش قیمت داشته اند و این اقدامات و بی نظارتی ها باعث بی اعتمادی مردم به کسبه شده است در صورتی که تولید کننده ها افزایش قیمت داشته اند و ما مجبور به بالا بردن قیمت هستیم.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این بی نظمی ها نشان داده است که مشکل اقتصاد کشور واردات و تحریم نیست بلکه دست هایی پشت پرده وضعیت بازار را نا به سامان می کند و این هرج و مرج در جامعه باعث نارضایتی می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه