اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور مطرح کرد؛

صلابت و قدرت ایران در صنعت دفاعی کشور/هویت انقلاب اسلامی ریشه در روحیه آزادگی مردم ایران دارد

صلابت و قدرت ایران در صنعت دفاعی کشور/هویت انقلاب اسلامی ریشه در روحیه آزادگی مردم ایران دارد
سردار قریشی با اشاره به صلابت و قدرت ایران در صنعت دفاعی کشور،گفت: هویت انقلاب اسلامی ریشه در روحیه آزادگی مردم ایران دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار سید قاسم قریشی صبح امروز در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در خرم آباد، اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تبعید امام(ره) به ترکیه، شهادت صدها دانش آموز که در اعتراض به جنایات رژیم پهلوی وارد خیابان شدند و روز تسخیر لانه جاسوسی و فتنه آمریکا است که سه حادثه پیامی ارزشمند و مهم برای همه ما دارد چرا که وقتی امام(ره) به جنایت های آمریکا که توسط پهلوی صورت می گرفت، اعتراض کرد، برای خاتمه دادن به نهضت امام(ره) ایشان را تبعید کردند و شاهد بودیم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برای دفاع از امام(ره) و نهضت پیروزی انقلاب وارد نبرد شدند و موفقیت هایی را کسب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: مردم شریف لرستان هم در پیروزی انقلاب و قبل از آن به مقابله پرداختند به طوری که در دوران دفاع مقدس در قالب یگان ها و گروه های اعزامی به غرب، شمال غرب، جنوب و به ویژه با شکل گیری لشگر ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) در همه پیروزیها سهم ارزشمندی در دفاع مقدس داشتند و تا به امروز در همه عرصه های مبارزه با داعش، سلامت مردم و محرومیت زدایی نقش های ارزشمندی را ایفا نمودند.

,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: تاریخ ایران گواه ارزشمندی بر حضور مردم شریف این استان در دفاع از اهل بیت(ع) و ولایت است.

,

سردار قریشی با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل استکبار همیشه بوده و خواهد بود، گفت: علت اصلی دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران به ماهیت و هویت استکباری و سلطه گری شیطان بزرگ آمریکا و همدستانش در غرب بر میگردد.

,

وی با بیان اینکه آیت اله جوادی آملی فرمودند آمریکا یعنی قتل، غارت، خیانت، خونخواری و غارت، تصریح کرد: آمریکا از ابتدا بر این نهاده بود که با سرمایه و منافع مردم ارتزاق کند، اصل بنا به سرقت بردن و یغما بردن سرمایه های مردم است و قبل از پیروزی انقلاب نیز این کار را انجام می داد و از همه ابزارهای شیطانی بهره مند می شدند.

,

ایران بزرگترین قدرت تکنولوژی و نظامی منطقه

, ایران بزرگترین قدرت تکنولوژی و نظامی منطقه, ایران بزرگترین قدرت تکنولوژی و نظامی منطقه,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: ریشه، ماهیت و هویت انقلاب اسلامی و روحیه آزادگی که در مردم ایران وجود دارد هم برای دفاع از خودشان و هم به واسطه دفاع از مظلوم و تبعیت از امام علی(ع) و وقتی اعتقاد باشد با روحیه آزادگی مردم ایران گره می خورد و یک ایستادگی را در برابر خوی تجاورزگری استکبار فراهم می کند.

,

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) از اولین روزی که وارد مبارزه شد تا آخرین لحظه، هرگز سازش و سکوت را در برابر دشمنان روا نداشت و ملت ایران با تبعیت از امام(ره) ایستادند و یکی از واقعیت های آن دوران حضور دانش آموزان و جوانان در ۱۳ آبان سال ۵۷ بود که با جنایت نیروهای پهلوی به خاک و خون کشیده شدند.

,

سردار قریشی بیان کرد: رشد ایران از یک کشور جهان سومی به کشوری تاثیر گذار، نه تنها در منطقه بلکه در فرا منطقه بوده است، کشوری که در دوران پهلوی بدون اجازه آمریکا آب نمی خورد امروز تبدیل به کشوی شده که در مقابل خواسته های دشمن نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور می ایستد.

,

وی بیان کرد: مسئول مرکز راهبردی آمریکا اعلام می کند که مشکل ما با ایران بر سر فعالیت های هسته ای نیست بلکه مشکل آن است که ایران نشان داده که می تواند بزرگترین قدرت تکنولوژی و نظامی منطقه باشد و این پدیده ایران را به عنوان یک الگو برای کشورهای اسلامی و منطقه تبدیل کرده است.

,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه رمز اصلی دشمنی آمریکا نه تنها در ایستادگی، بلکه در تبدیل شدن ایران به یک کشور بزرگ و الگو برای جهانیان است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب، آمریکا به اشکال مختلف به مقابله با ملت پرداخت که متاسفانه در برخی رسانه ها القا می کنند و برخی هم اگر مطلع نباشند می گویند که چه دشمنی با آنها داریم اما باید گفت که ما هیچ دشمنی آغازگرانه ای نداشتیم الا اینکه در مقابل توطئه های آنها ایستاده ایم، دشمنی ما به خاطر دشمنی آنهاست و برای مقابله با آمریکا بوده است.

,

وی تصریح کرد: حرفی که داعش زد و می خواست تشکیل حکومت عباسیان و امویان را پیاده کند، همان فکری که داعش را ایجاد کرد و خودشان به آن اعتراف کردند سالها پیش همانها صدام را آماده نبرد با ایران کردند تا به این هدف برسند، تشکیل حکومت شبیه حکومت عباسیان یکی از اهداف صدام بود که تا امروز توسط داعش با هدایت آمریکا ادامه یافته است.

,

سردار قریشی بیان کرد: از آغازین روز فریادآزادی خواهی امام(ره) تا امروز شاهد دشمنی آمریکا هستیم که این را می توان از ابعاد سیاسی، نظامی و علمی بررسی کرد.

,

وی بیان کرد: امروز ایران از نظر علمی و صنعتی در بسیاری از موارد جزء سه یا پنج و ۱۰ کشور اول است به طوری که از نظر پزشکی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دانشجویان رشته پزشکی و پرستاری از کشورهای پاکستان، هند و بنگلادش در ایران بیماران را درمان می کردند، اما امروز از بسیاری ابعاد پزشکی مانند درمان سرطان جزء کشورهای برتر هستیم.

,

امروز جزء پیشرفته ترین کشورها در سدسازی هستیم

, امروز جزء پیشرفته ترین کشورها در سدسازی هستیم, امروز جزء پیشرفته ترین کشورها در سدسازی هستیم,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: از جهت صنعتی طی این سالها ایران بسیار پیشرفت داشته تا جایی که همین دکل های برق را سالها پیش از انقلاب کشورهای غربی برای ما نصب می کردند و حتی در چنان ضعف تکنولوژی قرار داشتیم که بعد از انقلاب قادر به تامین مواد روی پل نبودیم اما امروز جزء پیشرفته ترین کشورها در سدسازی هستیم، امروز از جهت ساخت پالایشگاه گاز و نفت برترین ها در دنیا هستیم و این همان کشوری است که پادشاهش مسخره کرد که گفتیم پالایشگاه آبادان را کارمندان خودمان اداره کنند.

,

سردار قریشی افزود: از جهت سیاسی، نفر دوم سفارت آمریکا افتخار ملاقات با شاه را صادر می کرد، اما امروز ما هستیم که می رویم در مقابل شش کشور دنیا می نشینیم و مذاکره می کنیم تا اراده خود را بر غرب تحمیل کنیم.

,

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی نماینده خود را می فرستد و در مقابل قدرت های دیگر می نشیند و اراده خود را نشان می دهد و اگر به تدابیر رهبری توجه می شود خواسته ما تامین می شد.

,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در زمینه نظامی در قبل انقلاب بزرگترین افتخار پهلوی دو چیز بود، تشکیل ارتش و تجهیز ارتش که بیش از ۶۰ هزار مستشار آمریکایی ارتش را اداره می کرد.

,

سردار قریشی اظهار داشت: در عملیات بیت المقدس ما قادر به تامین سلاح های انفرادی نبودیم، حتی هواپیماها اگر نقصی پیدا می کردند باید به کشورهای دیگر برای رفع نقص فرستاده می شدند و در اوج جنگ خمپاره اندازهای ما روزی هفت خمپاره سهمیه داشتند برای اینکه نداشتیم و در داخل چیزی تولید نمی شد و در خاطرات فرح و مادرش، محمد رضا می گوید هواپیماها بدون اجازه او، عمان را بمباران کردند و این را آمریکا دستور داده بود.

,

صلابت و قدرت ایران در صنعت دفاعی کشور

, صلابت و قدرت ایران در صنعت دفاعی کشور, صلابت و قدرت ایران در صنعت دفاعی کشور,

وی بیان کرد: امروز موشک نقطه زنی که پایگاه آمریکا را می زند و دو هزار کیلومتر برد دارد، نشان می دهد که چقدر توان بالایی تکنولوژی صرف شده تا این افتخار کسب شود.

,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: آمریکا در مقابله با ما ابتدا می گفتند به ایران حتی سیم خاردار هم ندهید و از این هم محروم بودیم اما امروز می گویند مراقب باشید پهبادهای ایران و تجهیزات ایران به دست مستضعیفن منطقه نرسد چرا که این کشورها می خواهند در برابر آنها بایستند.

,

وی افزود: امروز هزاران کیلومتر دورتر، فرزندان این سرزمین با دشمن می جنگند، توطئه ای که آمریکا طراحی کرده بودند که ابتدا در سوریه، سپس وارد عراق و ایران شود برعکس شد و برای خودشان مصیبت ایجاد کرد.

,

سردار قریشی گفت: در جنگ موشکها بین شوروی و آمریکا که شوروی تعدادی موشک می خواست مستقر کند و آمریکا گفت نکند و وقتی شوروی گوش نکرد، آمریکا گفت ناوها به سمت کوبا حرکت کنند و بلافاصله شوری عقب نشینی کرد اما انگلیسی ها همان دزدان با سابقه دریایی در کانال سوئد کشتی ما را به گروگان می گیرند نه با هدف اینکه یک کشتی بلکه راه دریایی را به روی ما ببندند ولی با حضور دلاورمدان سپاه و توقیف کشتی انگلیسی به دزدی دریایی آنها پایان داده شد.

,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: چند روز قبل اتفاقی رخ داد که آمریکایی ها به شکلی دست به دزدی دریایی زدند و می خواستند نفت ما را به سرقت ببرند اما نه تنها نفت بلکه کشتی را برگرداندیم.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران پایگاه مهم آمریکا را در عراق می زند و نفس آمریکا در نمی آید، پهباد مدرن او را می زنیم حرفی نمی زند، قایق او را به اسارت می گیرم و هیچی نمی گوید که همه اینها نشان دهنده اقتدار و عظمت ایران است.

,

سردار قریشی با اشاره به دخالت های آمریکا در منطقه افزود: در گذشته رژیم صهیونیستی را که بیشترین جنایات را علیه مسلمانان انجام داد در فلسطین مستقر و حمایت کردند و آن چیزی که بر سر در مجلس انگلیس نوشته شده بود اینکه حدود ممکلت اسرائیل از نیل تا فرات است اما امروز به برکت مقاومت، حزب الله کسانی را مورد آموزش قرار داده و چنان بلایی سر اسرائیل آوردند که شهر به شهرش با کشیدن دیوار آهنین برای خود حفاظت ایجاد می کند و هر شهری تبدیل به زندان شده برای صهیونیستها توسط گروهی که تحت هدایت معنوی قرار گرفته و به دنبال نابودی اسرائیل هستند.

,

وی بیان کرد: همچنین در سوریه عده ای که نقشه داشتند دولت قدرتمند ضد ایران شکل دهند با چنان شکستی همراه شدند که به دنبال فرار هستند اما باید گفت که به جز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، در ۴۰۰ سال گذشته در جنگها پیروزی حاصل نشده و بسیاری از کشورها بخشی از ایران بودند و زمانی که بحرین توسط پهلوی بخشیده شد و نخست وزیر گفت که بحرین دختر ما بوده، بزرگ شده شوهرش دادیم.

,

ایستادگی رمز پیروزی در برابر استکبار

, ایستادگی رمز پیروزی در برابر استکبار, ایستادگی رمز پیروزی در برابر استکبار,

سردار قریشی تصریح کرد: با فشار انگلیسی ها برای جزیزه ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک در اختیار ما بود و با نمایش گفتند رژیم آن را گرفت اما در دفاع مقدس که با حضور مردم و با هدایت ولی فقیه و امام(ره) توانست از کشور دفاع کند بدون این که وجبی را از دست دهد و تاکون با حضور رهبری نه تنها در برابر تهدیدات ایستاده ایم بلکه به درجه ای بالا از رشد دست یافته ایم.

,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ایستادگی رمز پیروزی ما تاکنون بوده است، اظهار داشت: شیعه شناس ضد ایرانی می گوید که ایران همانند پرنده ای است که در ارتفاع بالا در پرواز است و تیر ما به او نمی رسد، این ایران دو بال دارد یک بالش سرخ و یکی سبز است، بال سرخ ریشه در عاشورا دارد و سبز ریشه در انتظار دارد اما این پرنده زرهی به تن دارد و آن ولایت فقیه است.

,

سردار قریشی بیان کرد: بیشترین سرمایه گذاری غرب علیه ولی فقیه و اعتقادات ما بوده است و صدها فیلم در مورد انتظار برای تضعیف انتظار ساخته شده اما برای ما پیام دارد، آنچه تمسک جسته ایم که با این دو بال پپرواز کردیم و به اوج شرافت رسیدیم و به دنبال تضعیف آن است که یک بخش را با جنگ فرهنگی و جنگ نرم از بین ببرند که لازم است مراقب خود و فرزندان باشیم و یک فشار در بُعد اقتصادی که بخشی به تلاش مدیران برمی گردد که گشایش ایجاد کنند و مانع زدایی صورت گیرد.

,

تاثیرگذاری جهانی ایران

, تاثیرگذاری جهانی ایران, تاثیرگذاری جهانی ایران,

وی افزود: دشمن با اقدامات سخت خود به جایی نرسیده و امروز ایران تبدیل به کشوری شده که حرفش برای دنیا تعیین کننده است و ترامپ می گفت اجازه نمی دهم ایران از منافع خودش در سوریه بهره ببرد؛ اوباما گفت می خواهیم همه توان هسته ای ایران را تعطیل کنیم ولی نمی توانیم.

,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: با توکل به خدا به همین راه ادامه می دهیم و تمام پیروزی ها با تدابیر رهبری است، شهید سلیمانی تدابیر رهبری را اجرا می کرد و تدابیر رهبری اقتدار ایجاد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه