اخبار داغ

مدیرکل راهداری خبر داد؛

آغاز طرح زمستانی با استقرار ۸۸ اکیپ راهداری در جاده‌های آذربایجان غربی

آغاز طرح زمستانی با استقرار ۸۸ اکیپ راهداری در جاده‌های آذربایجان غربی
شکری از آغاز طرح زمستانی راهداری در استان خبر داد و گفت: ۸۸ اکیپ عملیاتی و گشتی راهداری در جاده های استان مستقر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ارسلان شکری در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص جزئیات اجرای این طرح اظهار کرد: طرح زمستانی راهداری در ۶۸ باب راهدارخانه با به کارگیری ۹۰۰ نفر پرسنل راهدار، ۴۱۵ دستگاه انواع ماشین آلات و ۲۰ دستگاه برف روب مکانیزه در استان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه در این طرح ۸۸ اکیپ راهداری به کار گیری می‌شوند، ادامه داد: طرح راهداری زمستانی به دلیل بارش زودرس پاییزه آغاز شده و تا پایان زمستان در استان اجرا می‌شود، امسال در قالب این طرح امسال ۶۸ اکیپ راهداری و ۲۰ اکیپ گشت راهداری همزمان فعالیت می‌کنند.

,

۴۳ هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه‌های آذربایجان غربی ذخیره شد

, ۴۳ هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه‌های آذربایجان غربی ذخیره شد, ۴۳ هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه‌های آذربایجان غربی ذخیره شد,

شکری در خصوص تجهیزات و امکانات راهدارخانه‌ها در استان اضافه کرد: امسال تاکنون ۴۳ هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه‌های استان ذخیره سازی شده و در صورت نیاز امکان تأمین نمک و ماسه مورد نیاز را داریم.

,

وی تشکیل جلسات راهداری زمستانی در سطوح مختلف و تشکیل قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی با شرح وظایف محوله، ساماندهی علائم ایمنی، تنظیف حریم و پارکینگ‌های کنار جاده‌ای و شستشوی تابلوها و رنگ آمیزی کلیه سرعت کاه‌های موجود در سطح جاده‌های استان، تسطیح و رگلاژ، ریزش برداری و آماده سازی شانه محورها جهت بخشنده کردن جاده‌ها را از اقدامات این اداره کل در طرح زمستانی عنوان کرد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های آذربایجان غربی نگهداری و برقراری روشنایی به طول ۱۴۳ کیلومتر در محورهای استان و آمادگی کامل ۶۸ باب راهدارخانه در ۱۸ گردنه مهم شبکه را های اصلی و ۷۱ گردنه راه‌های روستایی به طول حدود ۶۵۰ کیلومتر و تجهیز نمازخانه‌های بین راهی جهت اسکان احتمالی مسافرین را از دیگر اقدامات برشمرد.

,

۴۰ دوربین نظارتی جاده‌های آذربایجان غربی را رصد می‌کنند

, ۴۰ دوربین نظارتی جاده‌های آذربایجان غربی را رصد می‌کنند, ۴۰ دوربین نظارتی جاده‌های آذربایجان غربی را رصد می‌کنند,

شکری اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ دستگاه دوربین نظارتی به همراه شش دستگاه تابلوی هشدار و پیام‌های ایمنی، سامانه توزین در حرکت به تعداد چهار دستگاه نیز گردنه‌ها و پایانه‌های مرزی و نقاط مهم توسط در سطح استان را رصد می‌کنند.

,

وی با اشاره به آمادگی سامانه ۱۳۳، سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه‌ها برای کمک به اجرای طرح زمستانی گفت: مسافران با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

,

شکری گفت: نظارت و بازرسی بر تعداد ۲۴ مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی، تجهیز ۲۵۲ دستگاه سنگین ماشین آلات راهداری و ۲۳۶ دستگاه نیمه سنگین ماشین آلات راهداری برای عملیات نمک پاشی و برف روبی، پخش پیام‌های مهم راهداری از طریق ۸ دستگاه تابلوی VMS، ثبت پلاک توسط سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور به تعداد ۴۲ سامانه از دیگر اقدامات و تمهیدات این اداره کل را برای اجرای طرح راهداری زمستانی سال جاری را شامل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه