اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را ۳۱ هزار تومان اعلام کرده است/ کمبود مرغ و تخم مرغ نداریم

ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را ۳۱ هزار تومان اعلام کرده است/ کمبود مرغ و تخم مرغ نداریم
فتحی گفت: قیمت مرغ مطابق اعلام ستاد تنظیم بازار ۳۱ هزار تومان است، انجمن صنفی پیگیر این افزایش قیمت بود و نهایتا هم ستاد تنظیم بازار این قیمت را تعیین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، اکبر فتحی در گفت‌وگو با آناج در خصوص افزایش قیمت مرغ به ۳۲ تا ۳۵ هزار تومان اظهار داشت: قیمت مرغ مطابق اعلام ستاد تنظیم بازار ۳۱ هزار تومان است و در بازار اصلی هم به همین قیمت به فروش می‌رسد اما قبول دارم که در محلات کمی‌بالاتر از این قیمت به فروش می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در پاسخ به این سوال که دلیل افزایش قیمت مرغ چه بوده است، گفت: انجمن صنفی پیگیر این افزایش قیمت بود و نهایتا هم ستاد تنظیم بازار این قیمت را تعیین کرد که امیدواریم این قیمت ثابت بماند و تمام تلاشمان برای همین کار است.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص وضعیت تامین نهاده‌های مرغداران عنوان کرد: خوشبختانه در این خصوص هیچ کمبودی وجود ندارد و در سه ماه گذشته تامین نهاده‌ مرغداران به بهترین شکل صورت گرفته اگرچه در تامین نهاده‌ها دامی‌کمی‌مشکل وجود دارد.

,

وی در خصوص افزایش قیمت تخم مرغ توضیح داد: طبق اعلام ستاد تنظیم بازار قیمت درب مرغداری برای تخم مرغ ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و ۲۳ هزار تومان برای مصرف کننده است اما از آنجایی که قیمت بسته بندی شده کمی‌بیشتر از قیمت مصرف کننده است، عمدتا برای افزایش قیمت رو به بسته بندی آورده می‌شود.

,

فتحی با بیان اینکه صنایع شیرینی و شکلات مصرف زیادی در بحث تخم مرغ دارند، یادآور شد: همین موضوع بعضا باعث چالش در حوزه تخم مرغ می‌شود که در تلاشیم تا به سمتی حرکت کنیم که تخم مرغ مصرفی خانوار را از صنایع جدا کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه