اخبار داغ

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بروجرد مطرح کرد؛

اهمیت نقش کتاب در افزایش اعتماد به نفس در کودکان

اهمیت نقش کتاب در افزایش اعتماد به نفس در کودکان
عمادی گفت: ترغیب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی سبب اعتماد به نفس و برقراری ارتباط با دیگران می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه عمادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: مطالعه کتاب در همه سنین توصیه می شود چرا که سبب افزایش اعتماد به نفس و همچنین برقراری ارتباط بهتر با دیگران می شود و افرادی که مطالعه بیشتری داشته باشند می توانند از تجربیاتِ مفاهیم کتابها در زندگی به خوبی استفاده نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ترغیب به کتابخوانی از دوران کودکی بسیار مورد تاکید است که توصیه می شود والدین در دوران کودکی حتما برای فرزندان خود کتاب بخوانند تا به عنوان یکی از برنامه های روزمره برای کودکان جایگاهی داشته باشد.

,

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بروجرد با اشاره به هفته کتاب عنوان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بروجرد، ویژه برنامه های متعدد فرهنگی و هنری وادبی برای کودکان و نوجوانان را برگزار می کند.

,

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی با ادارات مختلف چون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان که در این راستا مسابقات متعدد کتابخوانی و معرفی کتاب  از طریق کانال‌ها و شاد اعلام شده است.

,

عمادی بیان کرد: دعوت از مدارس جهت حضور در مراکز با طرح رعایت پروتکل های بهداشتی، معرفی کتاب و کتابخوانی وتشویق دانش آموزان و ترغیب به کتاب و کتابخوانی، نقد و بررسی کتاب‌های کودک ونوجوان توسط  مربیان مراکز، نقاشی، کاردستی وآموزش کتاب سازی نیز از جمله کارهای فرهنگی وهنری مراکز است که به صورت حضوری و هم مجازی در حال انجام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه