اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد:

تفکر بسیجی و جهادی عامل پیروزی‌های جبهه مقاومت است

تفکر بسیجی و جهادی عامل پیروزی‌های جبهه مقاومت است
حجت‌الاسلام صیادی گفت: تفکر بسیجی و جهادی عامل پیروزی‌های جبهه مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: اگر مقام معظم رهبری در سطح جهان به‌عنوان شخصیتی تثبیت‌شده و حکیم شهرت دارند؛ به‌خاطر تفکر بسیجی ایشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که خداوند من را با بسیجیان محشور گرداند؛ آن پیر حکیم و فرزانه چنان دیدگاهی نسبت به بسیج داشتند. این نشان‌دهنده عظمت بسیج است که امام که فردی سالک بودند و در حوزه سیاسی و معنویت سرآمد، این سخن را درباره بسیج داشته‌اند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: تفکر بسیجی یعنی اخلاص؛ یعنی این‌که ما ولایت را تنها نگذاریم. به انحراف کشیده نشویم و در مبارزه با خناسان داخلی و خارجی و برملا کردن توطئه دشمنان اهتمام داشته باشیم.

,

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی یعنی آن اخلاصی که تک‌تک افراد جامعه اسلامی باید داشته باشند و این تفکر باید در بین اقشار مختلف جامعه به‌خصوص در بین دولت‌مردان ما وجود داشته باشد چه در بعد سیاسی و چه در بعد اقتصادی و نظامی.

,

صیادی گفت: الحمدالله با این تفکر و دیدگاه در بین کشورهای مختلف حاشیه خلیج‌فارس و… سرآمد هستیم و خوب درخشیده‌ایم؛ تفکر بسیجی در مباحث نظامی، اقتصادی سیاسی و فرهنگی نفوذ پیداکرده و پیشرفت کشور چندین برابر شده است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد بیان کرد: نیروی مردمی بسیج، در نظام جمهوری اسلامی نقطه ثقل یک کشور است، در جنگ تحمیلی بیشترین شهدا، جانبازان، اسراء و آزادگان، از بسیجیان هستند که این موضوع عظمت نهاد مقدس بسیج را می‌رساند.

,

وی با اشاره به اینکه عظمت نیروی بسیج الهی است، افزود: این نیرو شبیه آن درخت تنومند و پرثمری است که اصل آن ثابت و شاخ و برگ آن در تمام فصول سال پرثمر است، ثمره این نیروی عظیم در جنگ هشت‌ساله بروز پیدا کرد، همچنین ثمره این نیرو در سازندگی ورود پیدا کرد؛ در زمینه مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز این نیرو ثمره‌اش آشکار می‌شود.

,

صیادی اظهار داشت: زمانی هم مشاهده می‌کنیم، در الگوپذیری از این نیرو در یمن، لبنان، سوریه و عراق؛ جبهه مقاومت شکل‌گرفته و موجب بیداری اسلامی‌شده است، الگوپذیری از این شجره طیبه‌ که اصل آن در نظام جمهوری اسلامی است، موجب رویش و بروز و ظهور جبهه مقاومت می‌شود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: اگر مشاهده می‌کنیم لبنان و فلسطین، اسرائیل را به‌زانو درآورده و یمن، ائتلاف نامبارک سعودی را زمین‌گیر کرده، داعش در سوریه و عراق طومارش درهم‌پیچیده و زمین‌گیر شده، به برکت تفکر بسیجی است که منشأ آن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی افزود: از این نیروی مردمی بسیج که رویش و بنیان آن در نظام جمهوری اسلامی است باید قدرشناسی شود، در قرآن و روایات است که یوم‌الله قداست و عظمت دارد؛ یوم‌الله بسیج هم یکی از این موضوعاتی است که باید قدردان آن باشیم و یک هفته را در طول سال به این موضوع منحصر نمود تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات بسیج را قدردانی و قدرشناسی کنیم.

,

 صیادی اظهار کرد: الحمدالله تفکر بسیجی در دولت سیزدهم بروز بیشتری در بین دولت‌مردان پیداکرده است، امیدواریم دولت سیزدهم بیشتر از پیش این تفکر را رده‌های بالا نهادینه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه