اخبار داغ

سردار عراقی:

شعله شجاعت و شهادت طلبی بسیج خاموشی ندارد/توانمندی‌های بسیاری از اقیانوس ظرفیت بسیج پنهان مانده است

شعله شجاعت و شهادت طلبی بسیج خاموشی ندارد/توانمندی‌های بسیاری از اقیانوس ظرفیت بسیج پنهان مانده است
رئیس پژوهشکده دفاع مقدس گفت: کشور هر زمان در بحرانی قرار گرفت اولین کسی که وارد میدان می شود بسیجیان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار عبدالله عراقی رئیس پژوهشکده دفاع مقدس صبح امروز در همایش روایان بسیجی دفاع مقدس با اشاره به آیه 23 سوره احزاب بسیج را مصداق این  آیه شریفه دانست و اظهار کرد: گاهی انسان دلگرفته می شود ولی با حضور در یک مجلس شهید روحش جلا پیدا می کند و شاد می شود چرا که خیلی از این شهدا با نذر کمک و دستگیری به انسان ها به شهادت رسیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه زمانی که امام راحل بسیج را بنیان گذاری کرد هرگز نمی شد بدون آن انقلاب اسلامی از حوادث هولناکی چون جنگ تحمیلی سربلند بیرون بیاید افزود: از ابتدای تاسیس بسیج روحیه شجاعت و شهادت با یکدیگر گره خورده و تا به امروز نه تنها این روحیه تضعیف نشده است که به مراتب قوی تر و محکم تر از گذشته وجود دارد.

,

سردار عراقی با اشاره به روحیه شهادت طلبی و شجاعت در بسیجیان در دوران دفاع مقدس گفت: این روحیه در دفاع از حرم زینب سلام اللع علیها و مبارزه با داعش تجلی بیشتر پیدا کرد و تا به امروز در سنگر سلامت و مبارزه با ویروس منحوس کرونا به بالندگی رسیده است.

,

وی با اشاره به نقش آفرینی های بسیج در انقلاب اسلامی ابراز کرد:بسیج و بسیجیان زمانی که دشمن بر کوس جنگ کوبید با کمترین امکانات و ملزومات ابتدایی وارد صحنه شد و با ارائه ابتکار و خلاقیت راه را بر ورود دشمن به خاک کشور بست و همین روحیه در مبارزه با داعش در کشورهای عراق و سوریه علیرغم اینکه زمین و دشمن باریشان ناشناخته بود هم دیده شد و به جرات می توان گفت بسیج و روحیه بسیجی افرادی چون حاج قاسم سلیمانی توانست این پدیده شوم را نابود کند.

,

رئیس پژوهشکده دفاع مقدس تصریح کرد: کشور هر زمان در بحرانی قرار گرفت اولین کسی که وارد میدان می شود بسیجیان هستند و بارها این مهم در زمان وقوع پدیده هایی چون زلزله و سیل دیده شده است و از مردم دستگیری کرده اند.

,

سردار عراقی گفت: هنوز خیلی توانمندی ها از اقیانوس ظرفیت بسیج پنهان مانده که شاید در آینده به اقتضای زمان و مکان نمایان شود گفت: در مبارزه با ویروس منحوس کرونا اولین گروهی که برای مبارزه با این بیماری ناشناخته پا به عرصه مبارزه گذاشت و بسیجیان دلاور بودند که از ضدعفونی اماکن گرفته تا کمکرسانی به بیمارستان ها، غسال خانه ها، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی و در نهایت طرح شهید سلیمانی که موفق ترین طرح در مبارزه با این بیماری بود که حتی دیگر کشورها را هم به حیرت واداشت.

,

وی ابراز کرد: این بسیج سرچشمه از اسلام و قران است و امام راحل آن را احیا کرد با این بسیج شهادت طلب، شجاع، مخلص و عاشق خدمت می توان گره های زیادی را باز کرد و از همین رو رهبر معظم انقلاب به ترویج و احیای روحیه بسیجی در کشور تاکید دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه