اخبار داغ

صدور ۲۰مجوز سرمایه گذاری بی نام در یزد

صدور ۲۰مجوز سرمایه گذاری بی نام در یزد
در نشست اعتبار سنجی متقاضیان سرمایه گذاری بی نام ۲۰ فرصت سرمایه گذاری در قالب ۲۰ مجوز بی نام در استان یزد به متقاضیان واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، درنشست اعتبار سنجی متقاضیان سرمایه گذاری بی نام استان یزد که با حضور مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری برگزار گردید ۲۰فرصت سرمایه گذاری در قالب ۲۰مجوز بی نام به متقاضیان واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست با بیان اینکه فرصت های یاد شده در زمینه های صنعت، کشاورزی و گردشگری در شهرستان های یزد، تفت، مهریز ، خاتم و ابرکوه می باشد خاطرنشان کرد: فراخوان ۱۱۵ فرصت سرمایه گذاری بی نام  اعلام شد و در مرحله اول ۲۰ متقاضی آمادگی  خود را  اعلام کردند.

,

علی نمازی افزود: در نشست کارگروه تخصصی هم اعتبارسنجی متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و بخشی از اعتبار سنجی آنها نیز به مسئولان شهرستانی واگذار شد.

,

سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد هم در این نشست با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای جذب سرمایه گذاری، خواستار فراهم کردن زمینه جذب متقاضیان برای مجوز های بی نام شد.

,

با تلاش های صورت گرفته زمینه ها و زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری در استان یزد آماده است و مسئولان استان ضمن تاکید بر جذب سرمایه گذاری، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام کردند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه