اخبار داغ

انحلال کمیسیون ورزشکاران جوک بود

ساعی: همیشه مهندسی در انتخابات هست/ اصلا نمی خواهم جواب نعمتی را بدهم

ساعی: همیشه مهندسی در انتخابات هست/ اصلا نمی خواهم جواب نعمتی را بدهم
رئیس سابق کمیسیون ورزشکاران گفت: در همه انتخابات بحث مهندسی وجود دارد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی ساعی رئیس سابق کمیسیون ورزشکاران و قهرمان اسبق تکواندو جهان و المپیک، در خصوص اعتراض دبیر مبنی بر اینکه چرا نام حمید سوریان در لیست چهار نفره صالحی امیری نبود،  اظهار داشت: ظاهرا با رئیس قبلا صحبت کرده بودند که اسم سوریان جزو ۴ نفر باشد که این اتفاق نیفتاد بر همین اساس اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس سایق کمیسیون ورزشکاران درباره اینکه قبلا اختلاف و حاشیه زیادی بو و حتی بحث انحلال هم مطرح شد و دودستگی هم مشاهده شد، گفت: انحلال که جوک بود و تلاشی بیهوده که اتفاق هم نمی‌افتاد. الان هم این اتفاق (دودستگی) اتفاق می‌افتد، امیدوارم جلوی آن را بگیریم. همیشه مهندسی در انتخابات هست.

,

ساعی در پاسخ به این سوال که زهرا نعمتی در خصوص عملکرد شما اعتراض داشت، تصریح کرد: من اصلا نمی خواهم جواب او را بدهم.

,

وی درباره نامزدی‌اش برای ریاست فدراسیون تکواندو، عنوان کرد: فضای انتخابات، انتخاباتی نیست و نوعی مهندسی وجود دارد. در تکواندو هم انتخاب کمیسیون مربیان و داوران اصول رعایت نشده، من هم چیزی نگفتم و نمی‌خواهم اعتراض کنم. کم کم قبول می‌کنیم که در همه این انتخابات موانع هست.

,

تکواندوکار طلایی کشور ما در خصوص اساسنامه مشترک فدراسیون‌ها برای برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: اساسنامه تصویب شده و همه باید به آن احترام بگذاریم. من روی این اساسنامه مشکلی ندارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه