اخبار داغ

عزیزان کشتی هم به کمیسیون اضافه می‌شوند

سعیدی: حرف و نقل زیاد است اما مهندسی در انتخابات تکذیب می‌شود/ ما فقط فرآیند را بدون دخالت انجام دادیم

سعیدی: حرف و نقل زیاد است اما مهندسی در انتخابات تکذیب می‌شود/ ما فقط فرآیند را بدون دخالت انجام دادیم
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: حرف و نقل زیاد است اما مهندسی در انتخابات تکذیب می‌شود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین نشست دومین دوره کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، عصر امروز (یک‌شنبه - ۷ آذرماه) با حضور ۱۷ تن از منتخبین و منصوبین این کمیسیون در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و در حضور رضا صالحی‌امیری رئیس، طاهره طاهریان نایب‌رئیس و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان این جلسه کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران برابر با آئین‌نامه برگزار شد و باید ما احکام را اهدا می‌کردیم و رئیس و نایب رئیس را مشخص می‌کردیم. این روال در یک فضای خوب و صمیمی با حضور ۱۷ عضو برگزار شد که تعداد بانوان هم پررنگ‌تر بود. وظیفه داشتیم این فرآیند را انجام دهیم که زین پس مسئولیت برعهده کمیسیون خواهد بود.

,

وی در واکنش به اعتراضاتی مبنی بر مهندسی انتخابات گفت: مهندسی در انتخابات تکذیب می‌شود. انتخابات در یک فضای کاملا شفاف برگزار شد که ما فقط فرآیند را بدون دخالت انجام دادیم. گلایه ها باید مستند مطرح شود و این مسئله عدم حضور ورزشکاران طبیعی هم هست. عزیزان کشتی هم به کمیسیون اضافه می‌شوند که کمیسیون به خوبی کارش را پیش ببرد.

,

وی افزود: حرف و نقل زیاد است. واقعیت این است که تمام قهرمانان همه ستاره هستند و نیازی به معرفی ندارند. برنامه‌ها باید در جلسات کمیسیون مطرح شود و این باید انعکاس دهنده نظرات ورزشکاران باشد تا مسائل قهرمانان مورد اعتنا باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه