اخبار داغ

کارشناس رسانه مطرح کرد:

شبکه نفوذ در دولت روحانی به واسطه دولتمردان غربگرا نمود بیشتری پیدا کرد

شبکه نفوذ در دولت روحانی به واسطه دولتمردان غربگرا نمود بیشتری پیدا کرد
محمد میرزایی با بیان اینکه نفوذ ریشه تاریخی بالای صد سال در کشور دارد، گفت: نفوذ تنها مربوط به دولت روحانی نبود بلکه در دولت یازدهم و دوازدهم بواسطه دولتمردان غربگرا شرارت این شبکه بیشتر نمود پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد میرزایی کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: وقتی طی سال های متمادی رهبر معظم انقلاب به صورت مکرر نسبت به شبکه نفوذ هشدار می دهند، برخی فکر می کنند که با پایان دولت روحانی، مسئله نفوذ هم تمام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
میرزایی با بیان اینکه نفوذ ریشه تاریخی بالای صد سال در کشور دارد، ادامه داد: نفوذ تنها مربوط به دولت روحانی نبود بلکه در دولت یازدهم و دوازدهم بواسطه دولتمردان غربگرا شرارت این شبکه بیشتر نمود پیدا کرد.
,
 
,
وی افزود: شبکه نفوذ با تغییر دولت ها تابلوی خود را عوض می کند تا متناسب با شرایط جدید حرکت کند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: بطور مثال شبکه نفوذ در عرصه حکمرانی سایبری در کشور ما به شدت فعال است و از دولت روحانی به دولت رئیسی سعی کرده شبکه خود را حفظ کند، تا اجازه ندهد جمهوری اسلامی در فضای مجازی و حکمرانی سایبری به سمت استقلال برود.
,
 
,
میرزایی گفت: شبکه نفوذ اجازه نمی دهد طرح صیانت در مجلس به نتیجه برسد و مرتب با ترفندهای مختلف یا تصویب آن را به تعویق می اندازد یا به دنبال بی اثر کردن آن است یا مدام هزینه می کند تا مردم را از این طرح بترساند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: شبکه نفوذ و شیاطین تابع آنها حتی تحمل فعالیت تعداد اندکی از مردم در یک پیام رسان داخلی موفق مانند ایتا را هم ندارند و به دنبال نابودی آن هستند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه