اخبار داغ

مربی فوتبال اصفهان:

مربیان سپاهان و ذوب آهن چاره‌ای برای برطرف کردن رفع عیوب تیم های خود کنند

مربیان سپاهان و ذوب آهن چاره‌ای برای برطرف کردن رفع عیوب تیم های خود کنند
باید مربیان این دوتیم چاره‌ای برای برطرف کردن رفع عیوب تیم های خود کنند بارها باید این بازی‌ها را باز بینی کرده و بازیکنان هر کدام انالیز شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ اظهار کرد: نکته قابل توجه ای است که چرا تیمهای اصفهانی بعد از خشک شدن زاینده رود در حالی که دلخوشی مردم اصفهان بخصوص جوانان استان به فوتبال است، چرا باید دو تیم پر قدرت ایران یعنی سپاهان و ذوب اهن که روز به روز بر طرفداران آنها افزوده می‌شود، در یک هفته ۷ گل را دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

این مربی فوتبال تصریح کرد: ذوب آهن و سپاهان تیم هایی هستند که فکر نمی کنم در ایران هیچ تیمی امکانات آن را داشته باشد؛ چون تنها  تیمهای هستند که باشگاه فرهنگی ورزشی  هستند.

,

وی افزود: هر چند این دو باخت در همه جای فوتبال دنیا اتفاق می افتاد  ولی باید بعد از باخت سپاهان و ذوب آهن به دو تیم کرمانی که مهم هم بود ویک فینال به حساب می امد، چرا باید اسیر شویم.

,

شفیعی ادامه داد: باید مربیان این دوتیم چاره‌ای برای برطرف کردن رفع عیوب تیم های خود کنند بارها باید این بازی‌ها را باز بینی کرده و بازیکنان هر کدام انالیز شوند.

,

حسن شفیعی عنوان کرد: بازیکنان دو تیم اصفهانی باید حساسیت ها و شائبه ها را بدانند، این خود در زمین مسابقه نمایان است؛ روزی اصفهان مهد فوتبال ایران بوده که هنوزم هست، در این هفته این مهد را به کرمان بردند.

,

این مربی گفت: فوتبال یک بازی دسته جمعی است با چارتی که در آن نهفته است وباید در زمین تمام فاکتورها  انجام گیرد.

,

شفیعی گفت: بازیکنان از سن ۸ سالگی فرا گرفته اند که در یک مسابقه باید در مستطیل سبز قائده ها را رعایت کنند؛ احساسات و شانس و رفاقت  در این مستطیل جای ندارد؛ گوش‌دادن به طرح وبرنامه کادر و سر مربی خوب وتوانا  می‌تواند یک بازی را با موفقیت همراه کند.

,

وی افزود: فوتبال ۹۰ دقیقه است سالها قبل توصیه میشد که ۱۵ دقیقه  اول بخصوص اگر در خانه حریف بازی داشتیم به زیر توپ زده تا گل دریافت نشود ولی شما دیدید که تیمها باید با ورود به زمین طرح وبرنامه خود را آغاز کند نمونه اش دو تیم کرمانی که یکی دقیقه دو بازی ودیگری دقیقه ۶ بازی گل زدند و گلهای دیگری را به همراه داشت.

,

شفیعی در مورد اینکه در این هنگام چه کاری باید انجام داد گفت: بعد از گل خوردند در این دقیق ها متاسفانه انگاری دو تیم علی رغم زمان باقی مانده خود را بازنده دیدند هر چه از زمان بازی می‌گذاشت احساسات غیر منطقی جای خود را به منطق وطرح وبرنامه پلن داده بود.

,

وی افزود: نظری میکنم به بازی لبنان وایران دیدید که ما گلها را در دقیقه ۸۵ به بعد زدیم( به فکر صحبتهای اسکوچیچ افتادم ). فوتبال بازی دفاع وحمله است وقتی یازده بازیکن  را بنا بر تشخیص کادر تیم  به زمین می‌فرستند فازها دفاع ، هافبک‌  وخط آتش تیم تمام وظیفه حرکتی چه در حمله وچه در دفاع مشخص است که حتما در طول هفته با بازیکنان  کار شده است.

,

این مربی ادامه داد: پس چه می‌شود که بعد از خوردن  گل اول تیم اگر تیم مقابل برود در خط دفاع خودش اتوبوس دفاع را  پارک کند، نمی‌توانیم جبران کنیم وبه گل برسیم؛ زمانی هم می‌شود   مالکیت توپ، زمان، بازی، میدان‌داری  تاکتیک های ایستگاهی در اختیار تیم هست ولی در ضد حمله راحت گل دریافت میکنیم باید مشکل کار را چاره شود.

,

شفیعی گفت: چرا تیمهای دیگر را دست کم میگیریم، مگر نمی‌دانیم  تیم مقابل هم برنامه ریزی کرده است؛ در زمین دو دروازه وجود دارد، یکی برای گل نخوردن است و یکی برای گل زدن وپیروز شدن تفکر باید کرد وروی هردو برنامه ریزی کرد.

,

حسن شفبعی بیان کرد:  حال شما بهترینها را هم داشته باش باید وصد باید  تیمها روی نود دقیقه برنامه داشته باشند، شکل بازی طرح ورزش‌های که درمقابل تیمها داریم باید متفاوت باشد یک شکل بازی نکنم.

,

این مربی گفت: ۱۶ تیم در لیگ شرکت دارد ، اگر با یک تفکر همه را بخواهید بازی کنید، ناموفق هستید برای موفقیت باید ابزارهای آن موفقیت را شما به تیم خود دیکته کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه