اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزیر کار، پتانسیل خوبی برای حل مشکلات کشور دارد/ فرصت دهیم که مدیر جوان دولت، برنامه‌های خود را عملیاتی کند

وزیر کار، پتانسیل خوبی برای حل مشکلات کشور دارد/ فرصت دهیم که مدیر جوان دولت، برنامه‌های خود را عملیاتی کند
داودی گفت: وزرایی همچون وزیر کار پتانسیل خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دارند و تحقق بخشی این کار نیاز به زمان بیشتری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف داودی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به فعالیت های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد به وزرایی همچون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نشان دادند که به مدیران جوان اعتماد دارد و چنین وزرایی پتانسیل خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دارند و تحقق بخشی این کار نیاز به زمان بیشتری دارد و باید به آنان فرصت داد تا برنامه های خود را عملیاتی و پیاده سازی کنند.

 

وی ادامه داد: مجلس همواره از برنامه های دولت استقبال می کند تا در نهایت این تعامل باعث حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شود و با توجه به گستردگی وزارتخانه هایی همچون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، به مرور زمان شاهد اثرات فعالیت های مفید این وزارتخانه در حل مشکلات جامعه و به خصوص اشتغال خواهیم بود.

 

داودی با بیان اینکه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی جزو وزارتخانه هایی است که نبض اقتصاد کشور نیز محسوب می شود، تاکید کرد: این وزارتخانه به دلیل اثرگذاری بر اقتصاد کشور، پتانسیل خوبی برای حل معضلات و مشکلات اقتصادی همچون اشتغال دارد و یقینا وزیر کار با فعالیت موثر، پاسخ رای اعتماد نمایندگان مجلس را به خوبی خواهد داد.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: هنوز زود است که درباره عملکرد وزرای دولت قضاوت کنیم و باید به آنان فرصت بیشتری داد تا بتوانند با پیاده سازی طرح ها و برنامه هایشان باعث گشایش اقتصادی در کشور شوند و وزارت کار هم یقینا در این زمینه اقدامات خوبی انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام؛
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه