اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبر داد؛

تیم‌های هلال احمر ۳ جوان گمشده در دریاچه سد استقلال میناب را یافتند

تیم‌های هلال احمر ۳ جوان گمشده در دریاچه سد استقلال میناب را یافتند
۳ جوان گمشده‌ توسط تیم‌های امدادی هلال احمر هرمزگان در محدوده دریاچه سد استقلال میناب پیدا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز گفت:️ ساعت ۲۴ روز ۲۷ دی، طی تماس تلفنی با ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مفقودی ۳ نفر در محدوده دریاچه سد استقلال میناب بلافاصله تیم های عملیاتی شعبه هلال‌احمر شهرستان میناب با تجهیزات کامل امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی بیان کرد: بعد از ۳ ساعت تلاش تیم‌های عملیاتی این جمعیت و عوامل شهرداری و آب منطقه‌ای، افراد مفقودی را در نزدیکی دریاچه سد استقلال پیدا کرده و پس از انجام اقدامات اولیه امدادی مورد نیاز و در سلامت کامل به منطقه امن منتقل کردند.

,

سلحشور تصریح کرد:این سه نفر ساعت ۱۰ صبح برای جمع‌آوری عسل از روستای برنطین شهرستان رودان به سمت رودخانه پشت سد حرکت می کنند که مورد حمله خرس قرار گرفته و پس از فرار در محاصره دریاچه سد استقلال میناب راه برگشت خود را گم می کنند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل با شماره ۱۱۲، ندای امداد و نجات هلال احمر تماس بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه