اخبار داغ

سرپرست فرمانداری باروق:

نجات در راه‌ماندگان برف و کولاک در جاده سرچم/ برف راه ارتباطی ۳۵ روستا در باروق را مسدود کرد

نجات در راه‌ماندگان برف و کولاک در جاده سرچم/ برف راه ارتباطی ۳۵ روستا در باروق را مسدود کرد
سرپرست فرمانداری باروق گفت: افراد محلی که در یک دستگاه مینی بوس در جاده سرچم در کولاک گرفتار شده بودند، توسط تیم های امدادی نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهندعلی ستاری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به بارش برف و کولاک در منطقه، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و بروز کولاک در جاده سرچم و گرفتار شدن شبانه تعدادی از اهالی روستاهای بالادست باروق در کولاک، امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

سرپرست فرمانداری باروق افزود: در این راستا اکیپی متشکل از فرمانداری، هلال احمر و اداره راهداری میاندوآب تشکیل و به منطقه اعزام شد و پنج نفر از افراد محلی که در یک مینی بوس در کولاک گرفتار شده بودند را نجات دادند و هم چنین حدود ۵۰ خودرو نیز رهاسازی شد و غذای گرم و کافی نیز در اختیار حادثه دیدگان قرار گرفت.

,

وی هم چنین با اشاره به اینکه این بارش برف سبب مسدود شدن راههایی روستاهای باروق شده است، گفت: بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات باروق ، راه های ارتباطی  حدود۳۵  روستای بالادست را مسدود کرد که با تلاش راهداران در حال بازگشایی هستند.

,

ستاری با بیان اینکه هم اکنون تردد با کمک راهداران در مسیرهای روستایی امکان پذیر است، گفت: تا این لحظه مسیر تعدادی از روستاها با تلاش اکیپ راهداری میاندوآب بازگشایی شده  و با تلاش راهداران بقیه محورهای روستایی نیز در حال بازگشایی است.

,

سرپرست فرمانداری باروق تصریح کرد: با توجه به کولاک شدید و یخبندان از مردم شریف بویژه روستاییان عزیز خواهش میکنیم از تردد غیر ضروری در جاده های فرعی و اصلی جدا خودداری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه