اخبار داغ

امروز به حساب فدراسیون ۳۰۰ میلیون واریز کردیم؛

صالحی‌امیری: تیراندازی از اولویت‌های جدی ما برای رویدادهای پیش روست‌‌/ زبان ورزشکاران ناشنوا هستیم و کوتاهی‌های گذشته را جبران می‌کنیم

صالحی‌امیری: تیراندازی از اولویت‌های جدی ما برای رویدادهای پیش روست‌‌/ زبان ورزشکاران ناشنوا هستیم و کوتاهی‌های گذشته را جبران می‌کنیم
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امروز به حساب فدراسیون ۳۰۰ میلیون واریز کردیم و نشان دادیم که تیراندازی از اولویت‌های جدی ما برای رویدادهای پیش روست‌‌.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: آقای مبینی در فدراسیون تلاش داشته؛ شاید برداشت این باشد که سرپرست در فدراسیون انگیزه نداشته باشد ولی وی به دنبال اهداف بلند است. باید از مربیان شما هم تشکر کنم. حضور من، سجادی و فخری در اردو این پیام را دارد که تیراندازی اولویت جدی ما برای رویدادهای پیش روست‌‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: امروز مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به فدراسیون واریز کردیم و متعهد شدیم برای مسابقات مصر هم کمک کنیم. تکلیف فدراسیون در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود و نباید این ها در فرایند و روند کار فدراسیون تاثیر داشته باشد.

,

رئیس کمیته ملی المپیک عنوان داشت: بعد از این دیدار جلسه‌ای با همکارانم با مبینی و مربیان برگزار می‌کنیم؛ کمک ویژه می‌کنیم تا در تیم تیراندازی در مصر حاضر شود و نیازها و هزینه تعمیرات را تقبل کردیم. مطمئن هستم وزیر ورزش و جوانان هم کمک می‌کند و مجموع این کمک‌ها مسیر خوبی را برای تیراندازی فراهم می‌کند.

,

صالحی‌امیری خطاب به ورزشکاران ناشنوا هم که در این اردو حضور داشتند؛ تصریح داشت: باید به مجموعه ناشنوایان مانند بقیه کمک کنیم. در جلسه ستاد عالی بازی‌ها تاکید کردم که هر آنچه برای ورزشکاران المپیکی و نفراتی که به  بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند، در نظر گرفتیم باید به همان میزان به ناشنوایان پرداخت کنیم و تبعیض قابل قبول نیست. در حال حاضر ما  بودجه فدراسیون ناشنوایان را بیشتر کرده‌ایم و قول دادیم برای اعزام به برزیل هم کمک کنیم. 

,

وی در خاتمه گفت: در جلسه ستاد عالی تصویب شد تا کمیته‌ای با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شود و کمک کنیم تا اعزامی در شان ناشنوایان انجام شود. تمام امکانات آکادمی ملی المپیک رایگان در اختیار ناشنوایان بوده و ما زبان بچه‌های ناشنوایان هستیم. وظیفه داریم به مشکلات شما رسیدگی کنیم. قبلا کوتاهی کردیم  اما الان قول اخلاقی می‌دهم که به مشکلات شما رسیدگی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه