اخبار داغ

ذوب آهن صفر – نفت آبادان 1؛ آلومینیوم 2 – پدیده 2؛ نفت مسجدسلیمان 1 – پیکان 2؛ تراکتور صفر – گل گهر صفر

لیگ برتر فوتبال| یخ‌زدگی در تبریز/ ذوب شدن با نفت!

لیگ برتر فوتبال| یخ‌زدگی در تبریز/ ذوب شدن با نفت!
دومین روز از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار هم‌زمان خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین روز از جریان برگزاری رقابت‌های هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با پی‌گیری ۴ دیدار هم‌زمان از ساعت ۱۵ ادامه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در شهر اصفهان؛ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و صنعت‌نفت به مصاف یک‌دیگر رفتند. این دیدار به نوعی تجدید خاطرات علی‌رضا منصوریان در فولادشهر بود که مدتی سرمربی‌گری گاندوها را برعهده داشت. آبادانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و با یک گل برتری به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم اتفاقی رخ نداد تا میهمان سه امتیاز شیرین را سوغات از اصفهان ببرد.

,

ذوب‌آهن صفر
گل:-

, ذوب‌آهن صفر
گل:-
, ذوب‌آهن صفر,
,

صنعت‌نفت 1
گل: طالب ریکانی (13)

, صنعت‌نفت 1
گل: طالب ریکانی (13)
, صنعت‌نفت 1,
,

در شهر اراک؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پدیده مقابل یک‌دیگر قرار گرفتند. پدیده بحران‌زده در این جدال راهی جز پیروزی نداشت و ایرالکویی‌ها هم دوست نداشتند مقابل تیم قعر جدولی تن به امتیاز دهند. در نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد اما در نیمه دوم آلومینیوم خیلی زود به گل رسید، گلی که پدیده خیلی زود آن را جبران کرد. در ادامه دو تیم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا امتیازات در یک بازی جذاب و پرگل تقسیم شود.

,

آلومینیوم 2
گل: امیر نوری (48)

, آلومینیوم 2
گل: امیر نوری (48)
, آلومینیوم 2,
,

پدیده 2
گل: میلاد کمندانی (50)

, پدیده 2
گل: میلاد کمندانی (50)
, پدیده 2,
,

در شهر مسجدسلیمان؛ تیم‌های فوتبال نفت و پیکان در برابر هم‌دیگر ایستادند. مسجدسلیمانی‌ها با تغییرات گسترده در رأس کادرفنی به‌دنبال فرار از بحران با پیروزی خانگی بودند و پیکانی‌ها هم برای جبران خلأ هفته گذشته پا به شهر اولین‌ها گذاشتند. بای این وجود این پیکان بود که بازی را برتر آغاز کرد و در همان نیمه نخست دو بار دروازه میزبان را باز کرد تا به نوعی تکلیف بازی را یکسره کند. نیمه دوم را میزبان با گل شروع کرد اما در نهایت این پیکان بود که هر سه امتیاز بازی را از آن خود نمود.

,

نفت م.س 1
گل: امیر روستایی (46)

, نفت م.س 1
گل: امیر روستایی (46)
, نفت م.س 1,
,

پیکان 2
گل: غلامرضا ثابت ایمانی (23) و مجتبی حقدوست (25)

, پیکان 2
گل: غلامرضا ثابت ایمانی (23) و مجتبی حقدوست (25)
, پیکان 2,
,

در شهر تبریز؛ تیم‌های فوتبال تراکتور و گل‌گهر طی دیداری مهم و سرنوشت‌ساز رودرروی دیگری صف‌آرایی کردند. به دلیل شرایط جدولی و هم‌چنین عقبه امیر قلعه‌نویی، این دیدار بیش از پیش از حساسیت‌های زیادی برخوردار بود. بازی در سرمای شدید تبریز در نیمه نخست بدون اتفاق خاصی به پایان رسید. نیمه دوم نیز همین ماجرا تکرار شد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

,

تراکتور صفر
گل:-

, تراکتور صفر
گل:-
, تراکتور صفر,
,

گل‌گهر صفر
گل:-

, گل‌گهر صفر
گل:-
, گل‌گهر صفر,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه