اخبار داغ

دانا بررسی کرد؛

کاهش قیمت به ۵۱ هزار تومان پس از افزایش عرضه مرغ/ کمبودی در تولید نداریم

کاهش قیمت به ۵۱ هزار تومان پس از افزایش عرضه مرغ/ کمبودی در تولید نداریم
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه عرضه مرغ از امروز نسبت به روزهای قبل، افزایش یافته است، گفت: کمبودی در حوزه تولید وجود دارد.
[

حبیب اسدالله نژاد مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛درباره افزایش قیمت مرغ و کمبود عرضه آن در روزهای گذشته اظهار کرد: در چند روز گذشته، حجم تقاضا برای مرغ بسیار بالا بود.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه مرغ از استان‌هایی که تأمین کننده مرغ تهران هستند، وارد این استان شده است و از امروز بیشتر عرضه می شود، افزود: استان‌های تأمین کننده، به تعهدات خود در زمینه تأمین مرغ تهران عمل کرده‌اند اما هم تقاضا زیاد بود و بخشی از مرغ‌های عرضه شده به سرعت جذب شد و هم مشخص نیست بخشی از این مرغ‌ها کجا رفته است؟

,

اسدالله نژاد با بیان اینکه قیمت جدید مرغ اعلام و تصویب شده است، اظهار امیدواری کرد: از امروز عرضه این کالا به اندازه کافی باشد و کمبودی در بازار نداشته باشیم و مرغ مورد نیاز به طور کامل تأمین شود.

,

وی تصریح کرد: میزان تولید مرغ در کشور به اندازه‌ای است که نیاز را به طور کامل تأمین می‌کند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش راه دانا؛ بررسی‌های میدانی نشان می دهد که قیمت فروش مرغ در بازار عمده فروشی تهران به ۵۱ هزار تومان رسیده است.

شایان ذکر است مرغ در بسته‌های دو کیلویی با قیمت ۹۷ هزار تومان نیز در سامانه بازرگام موجود و قابل سفارش می باشد.

,
,
, راه دانا,
,
,

این در حالی که قیمت مصوب مرغ در عمده فروشی مرغ ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه