اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان:

افزایش فرزندآوری نیازمند جهاد تبیین است

افزایش فرزندآوری نیازمند جهاد تبیین است
سپهوند گفت: افزایش جمعیت و جلوگیری از کاهش فرزندآوری نیاز به جهاد تبیین دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح جوانی جمعیت یکی از طرح‌هایی است که برای جلوگیری از کاهش جمعیت مطرح شده و رهبری بر این موضوع تاکید بسیار زیاد دارند که برای افزایش جمعیت و جلوگیری از کاهش فرزند آوری نیاز به جهاد تبیین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: سیاست های جمعیتی از سالها پیش ابلاغ شد اما متاسفانه برخی به موقعیت و شرایط آن توجهی نکردند اما هم اکنون تحرکات زیادی برای این مهم آغاز شده که این اقدام باید با امیدآفرینی و هم افزایی همراه باشد تا بتواند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: در حال حاضر جمعیت زیادی در سن باروری هستند که اگر مخاطب شناسی نشود ممکن است سن باوری از دست رفته و می تواند جرقه ای برای کاهش جمعیت باشد که در این راستا کارگروه هایی برای بحث تبیین، تشویق و ترغیب به فرزندآوری در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه نیاز به یک جریان بزرگ انقلابی داریم.

,

سپهوند بیان کرد: کاهش فرزندآوری، یک گره ذهنی است که در این میان دشمنان تلاش می کنند تا زوج ها را از فرزندآوری دور کرده و تغییر سبک زندگی یکی از عوامل کاهش جمعیت است که می توان با استفاده از کارشناسان و نخبگان از این مرحله عبور کرد و اجازه داده نشود که به مرحله بحران برسد.

,

وی خاطرنشان کرد: کاهش جمعیت تهدیدی برای کشور محسوب می شود چرا که یکی از مهمترین مولفه های هر کشور بحث جمعیت است و این موضوع یکی از جنگ های ترکیبی است که افکار را تحت تاثیر قرار دهند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: متاسفانه روزانه در کشور سقط های جنین صورت می گیرد که عوامل زیادی در این موضوع دخیل هستند و برای این نیز اقدامات و جلساتی برگزار شده تا بتوان از آمار سقط جنین کاسته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه