اخبار داغ

ویژه برنامه شبکه رادیویی ورزش در سالروز آزادسازی خرمشهر

ویژه برنامه شبکه رادیویی ورزش در سالروز آزادسازی خرمشهر
برنامه «به اضافه ورزش» شبکه رادیویی ورزش همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر به موضوع چگونگی پیوند میان ورزش و بزرگداشت این روز می‌پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی چهار دهه گذشته، علیرغم همه کاستی‌ها و مشکلات، مردم ایران همواره روزهای خوبی را در خاطر دارند؛ روزهایی که هیچ زمانی یادشان از دفتر خاطراتمان پاک نخواهد شد؛ سوم خرداد، یکی از آن روزهای ماندگار تاریخ بعد از انقلاب اسلامی و حک شده بر دل ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سوم خرداد ماه سالگرد آزادسازی خرمشهر قهرمان در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.
,
 
,
فتح خرمشهر تنها پیروزی در یک نبرد نبود، در واقع آزادسازی خرمشهر یکی از آن رویدادهای ویژه و یک فتح الفتوح به معنای واقعی و یکی از نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران بود. در مقام مقایسه شاید تنها فتح جزیره فاو در عملیات والفجر ۸ به دست غیور مردان ایران اسلامی را بتوان با آن برابر دانست.
,
 
,
شبکه رادیویی ورزش همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در برنامه «به اضافه ورزش» به موضوع چگونگی پیوند میان ورزش و بزرگداشت آزادسازی خرمشهر می‌پردازد.
,
 
,
میهمانان مختلفی به صورت تلفنی روی خط برنامه می‌آیند. مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، محمود اصل محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمشهر از جمله میهمانان برنامه فردا هستند که در خصوص موضوع برنامه مطالبی را بیان می‌کنند.
,
 
,
همچنین گزارشی از امید فراغت و هوتن خداپرست از دیگر بخش‌های این برنامه به شمار می‌رود.
,
 
,
«به اضافه ورزش» کاری از گروه علوم ورزشی رادیو ورزش به تهیه کنندگی عبادالله رضایی، گویندگی سبحان اکرامی و هماهنگی بهنام روان‌پاک فردا ۳ خرداد ماه از ساعت ۱۲ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه