اخبار داغ

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

شخصیت شهید بهشتی بعد از شهادت بیشتر نمایان شد

شخصیت شهید بهشتی بعد از شهادت بیشتر نمایان شد
حجت‌الاسلام حاتمی گفت: شخصیت شهید بهشتی بعد از شهادت بیشتر برای مردم روشن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حبیب حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به حادثه هفتم تیر، اظهار داشت: از ابتدای شروع انقلاب اسلامی ایران تاکنون، با عنایت به اینکه این انقلاب تمام معادلات دنیای استکبار را به هم ریخته است لذا دشمنان خاصی برای ضربه به انقلاب و نظام اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: دشمنان و منافقان سعی کردند تا شخصیت های انقلاب را از پای درآورند در همین راستا یکی از مهمترین شخصیت های تئوریسین فکری که از مجریان انقلاب بود را مورد هدف قرار دادند و در هفتم تیرماه شهید بهشتی را به همراه ۷۲ نفر از یارانش با ترور به شهادت رساندند.

,

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های لرستان تصریح کرد: منافقان نمی توانستند حضور این بزرگواران را که در انقلاب اسلامی ایران بسیار اثرگذار بودند را تحمل کنند و تصمیم به ترور ایشان گرفتند.

,

حجت الاسلام حاتمی گفت: شخصیت شهید بهشتی بعد از ترور بیشتر برای مردم روشن شد همانگونه که امروز شخصیت سردار سلیمانی بعد از شهادت بیشتر برای ملت ایران و دنیا روشن و این بزرگ مرد را شناختند.

,

وی بیان کرد: راه شهید بهشتی در واقع همان راه اسلام و امام(ره) است که با حرکت در مسیر انقلاب و رهبری می توان به اهداف انقلاب دست یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه