اخبار داغ

کارنامه درخشان دختر کونگ‌فوکار چهارباغ با ۴۵ مدال

کارنامه درخشان دختر کونگ‌فوکار چهارباغ با ۴۵ مدال
نازنین طاهری که قهرمان مدال طلای کونگ فو در چهارباغ است، ۸ سال در این رشته فعالیت کرده و توانسته ۴۵ مدال را از آن خود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک؛ نازنین طاهری که قهرمان مدال طلای کونگ فو در چهارباغ است، ۸ سال در این رشته فعالیت کرده و توانسته مدال های بسیاری را از آن خود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ت, یتریک,
این قهرمان ورزشی ۴۵ مدال قهرمانی کشوری و استانی دارد و درخشش این مدال ها نشان از تلاش مستمر و علاقه این ورزشکار دارد.
,
 
,
نازنین طاهری دختر قهرمان البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: من علاقه بسیار زیادی به رشته های ورزشی رزمی داشتم و دنبال کلاس بودم که متوجه شدم یک استاد رزمی کار عالی در شهرستان دوره های رزمی برگزار می کند، بنابراین تردید نکرده و بلافاصله برای ثبت نام اقدام کردم.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: ۸ سال است که مداوم و بدون وقفه در رشته کونگ فو فعالیت می کنم و موفقیت های پی در پی، انگیزه من را هر روز بیشتر از قبل می کند.
,
 
,
طاهری افزود: مدال طلا، نقره، برنز کشوری و مدال طلا در لیگ استانی و شهرستانی دارم و نائب قهرمانی لیگ برتر کشور در چندین دوره هستم.
,
 
,
وی با بیان اینکه مهم ترین مشکل ورزشکاران در چهارباغ زیرساخت های ورزشی است، تصریح کرد: ما از زحمات تمامی استادهای بزرگ شهرستان تشکر می کنیم اما باشگاه های رزمی این منطقه از حداقل ها محروم است و من در باشگاهی ورزش می کنم که در زیرزمین است و اصلا اکسیژن و کولر ندارد، جای رختکن در این باشگاه تعبیه نشده است، امیدوارم مسئولین به این مسائل رسیدگی کنند تا جوانان بیشتری به سمت ورزش بروند.
,
 
,
 
,
این قهرمان با اشاره به اینکه کونگ فو ورزش بسیار زیبایی برای بانوان است، گفت: کونگ فو مادر رشته های رزمی است و یک کونگ فو کار بعد از مدتی کار کردن، با این ورزش به آرامش می رسد و احساس قدرت و امنیت می کند.
,
 
,
طاهری ادامه داد: کونگ فو ورزش بسیار خوبی برای تناسب اندام و کنترل وزن است، من به دختران سرزمینم پیشنهاد می کنم این ورزش را انتخاب کنند زیرا هر چه بیشتر در این رشته موفق شوید، افتاده تر و آرام تر می شوید و یک آرامشی وجودتان را فرا می گیرد که قابل بیان نیست و باید تجربه کرد.
,
 
,
وی افزود: اگر قصد دارید ورزش قهرمانی را شروع کنید، باید بدانید مسیر سختی را پیش رو دارید. نباید تحت تاثیر صحبت‌های اطرافیان دلسرد شوید. آنقدری که پشتکار اهمیت دارد استعداد در ورزش به چشم نمی‌آید.
,
 
,
, ,
 
,
این قهرمان از مربی آموزشی خود زهرا هرسیج تشکر کرد و گفت: اگر راهنمایی ها و آموزش خوب مربی من نبود، قطعا به این جایگاه نمی رسیدم.
,
 
,
طاهری گفت: من زمانی که این رشته را انتخاب کردم، پدرم حامی و پشتیبان من بود اما اکنون که به این درجه از موفقیت و پیشرفت رسیدم، پدرم در کنارم نیست(فوت پدر) اما من این راه را ادامه می دهم تا باعث سربلندی پدرم شوم و به تیم ملی راه پیدا کنم.
,
 
,
 
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: علاقه و پشتکار ما ورزشکاران را به این جایگاه رسانده است، مسئولین به ورزش و ورزشکار بیشتر اهمیت دهند.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه