اخبار داغ

عضو تیم ملی:

عدم حمایت از ورزشکاران زن در البرز مشهود است/ ۷۰ مدال در کارنامه کونگ‌فوکار نوجوان استان

عدم حمایت از ورزشکاران زن در البرز مشهود است/ ۷۰ مدال در کارنامه کونگ‌فوکار نوجوان استان
فاطمه سرفلاح گفت: مهمترین مشکل و دغدغه ورزشکاران در استان البرز عدم حمایت کافی از ورزشکاران زن در رشته‌های مختلف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه سرفلاح، دختر ورزشکار البرزی که تاکنون حدود ۷۰ مدال را در رشته کونگ فو از آن خود کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حدود ۶ سال است که در این رشته فعالیت می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
, ,
 
,
وی ادامه داد: به صورت کاملا اتفاقی از همان ابتدا عاشق رشته رزمی بودم و یک روز توسط یکی از بستگان متوجه شدم، که این ورزش در شهرستان چهارباغ آموزش داده می شود و پس از اطلاع بلافاصله در کلاس ها ثبت نام کردم.
,
 
,
سرفلاح افزود: من عضو تیم ملی رشته تو کی ما هستم و در آینده عازم مسابقات جهانی می شوم و حدود ۷۰ حکم و مدال کشوری، استانی و شهرستانی دارم.
,
 
,
این ورزشکار تصریح کرد: مهمترین مشکل و دغدغه ورزشکاران در استان البرز عدم حمایت کافی از ورزشکاران زن در رشته های مختلف است.
,
 
,
وی با بیان اینکه ورزش برای زنان یک ضرورت است، گفت: زنان به عنوان قلب خانه باید برای سلامتی خود ارزش قائل شوند و ورزش های رزمی برای هر بانویی یک ضرورت است.
,
 
,
سرفلاح ادامه داد: بانوان ورزشکار باید با تلاش و پشتکار به راه خود ادامه دهند و هیچ وقت میدان را خالی نکنند و برای رسیدن به هدف خود بجنگند.
,
 
,
این ورزشکار افزود: هر بانویی که برای قهرمانی وارد رشته های ورزشی می شود باید از قبل خود را برای بی مهری ها آماده کند و اجازه ندهد این عوامل مانع رسیدن به هدف شود.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در آخر از استاد عزیزم تشکر می کنم که من را در این راه همراهی کردند و به من نه تنها ورزش بلکه درس زندگی دادند و پدر و مادر من در تمامی شرایط پشتیبان من بودند و از خداوند برای والدینم بهترین ها را خواستارم.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه