اخبار داغ

معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ عقربی که عاشق می‌شود

معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ عقربی که عاشق می‌شود
حسین سهیلی زاده پس از دو سریال «مانکن و ملکه گدایان» حالا سریالی ملودرام و تخیلی با عنوان «عقرب عاشق» را آماده نمایش برای پلتفرم نماوا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حال حاضر شبکه نمایش خانگی و یا VODها اخیرا فیلم نت با پخش سریال های متنوعی در ژانرهای مختلف برای تمام روزهای هفته مخاطبان خود سریال دارند؛ در ژانر محبوب کمدی و طنز سریال هایی مانند «آفتاب پرست و آنتن»، کمدی فانتزی «روزی روزگای مریخ»، سریال تاریخی ملودرام «جیران» و یا تاریخی کمدی «شبکه مخفی زنان»، سریال ملودرام «بی گناه» و یا پلیسی معمایی «خون سرد و پوست شیر» همگی مجموعه های نمایشی هستند که در حال پخش از شبکه نمایش خانگی اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, VODها, VOD, سریال, شبکه نمایش خانگی, .,

اما علاوه بر این سریال ها، به زودی سریال ها و مسابقه های جدیدی راهی پلتفرم ها می شوند تا بر تنوع سریال های موجود اضافه شود؛ سریال هایی با بازی بازیگران چهره سینما و تلویزیون که بدون شک بر مخاطبان VODها افزوده می شود.

, VOD,

, ,

ملودرام تخیلی عقرب عاشق

, ملودرام تخیلی عقرب عاشق,

سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق از سریال هایی است که به زودی از نماوا راهی شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

, عقرب عاشق,

حسین سهیلی زاده از نیمه دهه هفتاد به مدت 20 سال سریال های زیادی را برای تلویزیون ساخته که بسیاری از آنها در زمان خود خیابان خلوت کن می شدند؛ ترانه مادری، دلنوازان، فاصله ها و آوای باران از سریال های ماندگار و پرتماشاگر سهیلی زاده برای رسانه ملی است.  

,

اما از نیمه دهه نود آقای سریال ساز راهی شبکه نمایش خانگی شد و حالا «عقرب عاشق» سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در 20 قسمت آماده نمایش است.

,

تصویربرداری این مجموعه در تهران و شهرهای شرقی کشور انجام شده و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می رود.

, .,

, ,

سریال عقرب عاشق به نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی نویسنده های سریال «ملکه گدایان» در ژانر تخیلی، عاشقانه و اجتماعی ساخته شده و به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه مانند حسد، دروغ و… می پردازد

, ,

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، شقایق فراهانی، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت‌الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل، دیگر بازیگران این سریال هستند و محسن چاوشی تیتراژ این سریال را خوانده است.

,

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می‌میرد. او را در سردخانه می‌گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

, … .,

, ,

طنزی دیگر با سروش صحت

, طنزی دیگر با سروش صحت,

سروش صحت کسی است که تا سال ها یک پای ثابت نویسندگی سریال های طنز و کمدی تلویزیون بوده است؛ از جنگ 77 و ببخشید شمای مهران مدیری در دهه 70 تا بعدها نویسندگی در سریال هایی مانند زیر آسمان شهر، بدون شرح، کوچه اقاقیا، شب های برره، باغ مظفر و ترش و شیرین عطاران؛ اما سال 86 بود که اولین سریال خود به نام «چارخونه» را برای شبکه سه کارگردانی کرد و این نویسندگی، بازیگری و کارگردانی ادامه پیدا کرد تا سال 89 سریال معروف «ساختمان پزشکان» را جلوی دوربین برد و چند سال بعد با کارگردانی سریال هایی مانند پژمان، لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها ثابت کرد که کارگردانی طناز با دغدغه های روز اجتماعی است.

, سروش صحت,

هرچند سروش صحت در این سال ها در کنار تلویزیون، بازیگری و گاها نویسندگی در بسیاری از فیلم های سینمایی را نیز تجربه کرده است اما سال 97 بود که اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «جهان با من برقص» را کارگردانی کرد که اتفاقا مورد تحسین بسیاری از منتقدین نیز قرار گرفت.

,

, ,

و حالا صحت مدتی است که درگیر کارگردانی نخستین سریال شبکه نمایش خانگی اش است؛ سریالی که با نام « عتیقه‌ها» کلید خورد و در ادامه به «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» تغییر نام پیدا کرد.

,

نخستین سریال نمایش خانگی سروش صحت به تهیه کنندگی محمد رضا تخت‌کشیان جلوی دوربین رفته است. صحت فیلمنامه این سریال را به مانند کارهای اخیرش با همکاری ایمان صفایی نوشته است.

, .,

در این سریال علی مصفا، هانیه توسلی، محمد نادری، آناهیتا افشار، کاظم سیاحی، وحید آقاپور و سیاوش چراغی پور بازی کرده اند و قدرت اله ایزدی معروف به «آقارشید» هم عهده دار یکی از نقش های اصلی است.

, .,

پلتفرم فیلیمو پخش‌کننده انحصاری سریال نمایش خانگی «مگه تموم عمر چند تا بهاره» خواهد بود و بزودی این سریال با اتمام مراحل فنی راهی شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

پیشتازی شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال‌های تلویزیونی

, پیشتازی شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال‌های تلویزیونی,

آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها

, آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها,

مصطفی پورکیانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه