اخبار داغ

مهر تایید مردم اراک بر گزاره برگ ملی؛

گردهمایی«اجازه نمی دهیم» امروز در اراک برگزار می شود

گردهمایی«اجازه نمی دهیم» امروز در اراک برگزار می شود
امروز مردم اراک در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و تیم مذاکره کننده و اعتراض به زیاده خواهی های طرف غربی در گردهمایی«اجازه نمی دهیم» شرکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار آفتاب، پس از عدم صدور مجوز اجتماع مردمی «اجازه نمی دهیم» در پنج شنبه هفته گذشته از سوی استانداری مرکزی، مردم اراک امروز در اعتراض به زیاده خواهی های آمریکا در مذاکرات هسته ای در گردهمایی «اجازه نمی دهیم» شرکت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

مردم ولایتمدار اراک ساعت ۲۱ امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا(س) اراک میزبان حجت الاسلام نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هستند. حمایت از تیم مذاکره کننده و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عدم صدور مجوز بازجویی از دانشمندان هسته ای از جمله پیام های مردم در این برنامه است.

,

 

,

مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) در تاریخ ۳۰ اردیبهشت فرموده بودند؛«حالا در همین مذاکرات باز حرفهای تازه‌ای میزنند. [مثلا] بازرسی‌ها، گفتیم که اجازه نمی دهیم از هیچ‌یک از مراکز نظامی هیچ بازرسی‌ای از سوی بیگانگان صورت بگیرد. می گویند بایستی ما بیاییم با دانشمندان شما مصاحبه کنیم یعنی در واقع بازجویی کنیم. من اجازه نمی دهم بیگانگان بیایند با دانشمندان ما، با فرزندان برجسته و عزیز ملّت ایران بخواهند بنشینند حرف بزنند.»

,

 

,

بعد از قول های مکرر تیم مذاکره کننده درباره انتشار گزاره برگ(فکت شیت) ایرانی متاسفانه این سند از سوی وزارت خارجه ایران اعلام نشد لذا مردم در سراسر کشور در اقدامی خودجوش از گزاره برگ ملی رونمایی و آن را امضا کردند.

,

 

,

مردم اراک نیز در این گردهمایی مهر تاییدی بر گزاره برگ ملی ایران می زنند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه