اخبار داغ

هوا آلوده تر شد، مدارس باز شد!

پشت پرده عدم تعطیلی امروز مدارس در تهران/آیا پای رئیس جمهور در میان است؟+ اسناد

پشت پرده عدم تعطیلی امروز مدارس در تهران/آیا پای رئیس جمهور در میان است؟+ اسناد
آلودگی هوا در چند روز اخیر موجب شد تا دانش آموزان تهرانی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه این هفته را در تعطیلات سپری کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آلودگی هوا در چند روز اخیر موجب شد تا دانش آموزان تهرانی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه این هفته را در تعطیلات سپری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران در خصوص ادامه روند آلودگی هوا گفته است: درروزهای سه شنبه و چهارشنبه این آلودگی ادامه می یابد و حتی تا حدودی نیز افزایش آلاینده‌ها بیشتر خواهد شد.

, .,

نمودارهای زیر هم بیانگر افزایش آلاینده ها و پایین بودن کیفیت هوای امروز تهران نسبت به روزهای گذشته است.

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

نکته‌ای که در میان حائز اهمیت است، این است که چرا با توجه به افزایش میزان آلاینده‌ها در روزچهارشنبه، مدارس استان تهران امروز تعطیل نیستند!

,

برخی این موضوع را مرتبط با سفر رئیس جمهور به شهرری می‌دانند و طنز‌هایی هم با همین محتوا در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش شدن است.

,

از جمله‌ متن‌های طنزی که در شبکه‌های اجتماعی به موضوع بازگشایی مدارس در روز سفر رئیس جمهور به شهری اشاره می‌کند می‌توان به متن زیر اشاره کرد:

,

هوای تهران یهو پاک شد... بویژه شهرری!

, هوای تهران یهو پاک شد... بویژه شهرری, !, !,

هم زمان با سفر رییس جمهور به شهرری در روز چهارشنبه، هوای استان تهران -بویژه هوای شهرری- به یکباره پاک و مدارس تهران -بویژه شهرری!- در روز چهارشنبه باز شد.

, .,

سازمان محیط زیست هوای تهران -بویژه شهرری- را در روز چهارشنبه بسیار مناسب برای پیاده روی دسته جمعی، حمل بنر، حمل پلاکارد و شعار دادن اعلام کرد و از همه دانش آموزان تهرانی -بویژه دانش آموزان شهرری- خواست که برای حفظ سلامتی خود دو سه ساعت از ساعات درسی را در این هوای پاک و در مسیرهای تعیین شده به قدم زدن اختصاص دهند.

, .,

سازمان هواشناسی اعلام کرد از چهارشنبه بعد از ظهر هوای تهران -حتی شهرری- دوباره به حالت کثافت در خواهد آمد و همسر خانم ابتکار هیچ مسولیتی نسبت به این قضیه بعهده نخواهد گرفت!

, !,

انتهای پیام/نج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه