اخبار داغ

جمعی از پرسنل تیپ 281 زرهی مستقل بیستون با امام جمعه هرسین دیدار کردند

جمعی از پرسنل تیپ 281 زرهی مستقل بیستون با امام جمعه هرسین دیدار کردند
به مناسبت دهه فجر ، فرمانده و جمعی از نیروهای تیپ 281 زرهی مستقل بیستون با امام جمعه هرسین دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، فرمانده تیپ 281زرهی مستقل بیستون و جمعی از پرسنل همراه  در سومین روز از دهه مبارک فجر با امام جمعه شهرستان هرسین دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

 

,

امیر ملائی در این دیدار با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از مرزها و آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه به جهانیان اثبات شده است.

,

 

,

در ادامه حجت الاسلام باقری با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی ایران و همچنین خدمات ارزنده سرلشکر سلیمی از فرماندهان مؤثر و متعهد ارتش که خدمات ایشان به‌ویژه در سال‌های دفاع مقدس و مشاور رهبری در امور نظامی که  همواره در تاریخ افتخارات کشور به یادگار خواهد ماندمطالبی را عنوان کردند.

,

 

,

وی همچنین  از تلاشهای امیر ملائی و همکاران در خصوص اجرای برنامه های  فرهنگی و دینی، رژ ه نظامیان در مناسبتهای مختلف ، بحث  مبارزه با مواد مخدر  و اثر گذاری این مجموعه و تعامل با ادارات شهرستان جزء نیروهای شاخص   در سطح استان تقدیر کرد. 

,

 

,

امام جمعه شهرستان در ادامه امنیت و اقتدار نظام اسلامی در دنیا کم نظیر است و امنیت و آرامش جمهوری اسلامی مرهون نیروهای نظامی و حافظان امنیت این کشور دانست.

,

 

,

حجت الاسلام باقری اظهار داشت یکی دیگر از افتخارات نیروهائی مسلح این است که در رأس آن رهبری شجاع و فرزانه و مقتدر وجود دارد.

,

 

,

وی در ادامه افزود: :بزرگداشت دهه فجر و حضور پرشور و گسترده در انتخابات ، ادای وظیفه آحاد ملت در راه اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه