سخنگوی وزارت امور خارجه:

گروگان‌گیری توسط هر کسی و به هر دلیلی، امری ضدبشری است

گروگان‌گیری توسط هر کسی و به هر دلیلی، امری ضدبشری است
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، با اشاره به گروگان‌گیری اخیر در فرانسه و اخبار منتشر شده در این زمینه گفت: گروگان‌گیری توسط هر کسی و در هر کجا و به هر دلیلی انجام شود یک اقدام غیرانسانی، خصومت‌آمیز و ضدبشری است و همواره این نوع اقدامات از نظر جمهوری اسلامی ایران محکوم و امری مردود تلقی شده و می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام قاسمی با بیان مطلب فوق تصریح کرد: قطعا گروگان‌گیری‌ که در پاریس رخ داد امری مذموم و غیرانسانی است و ایران آن را محکوم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش ایسنا؛ این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از انگیزه و هویت فرد گروگان‌گیر از سوی دولت فرانسه اعلام نشده است گفت: ایران صرفا براساس نگاه انسان‌دوستانه و نگرانی‌هایی که در پاریس وجود دارد و باتوجه به این که نام سفارت ایران در فرانسه مطرح شده است، اعلام کرد در صورت تشخیص و درخواست دولت و پلیس فرانسه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس آماده کمک و همکاری با دولت فرانسه است.

انتهای پیام/

,

به گزارش ایسنا؛ این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از انگیزه و هویت فرد گروگان‌گیر از سوی دولت فرانسه اعلام نشده است گفت: ایران صرفا براساس نگاه انسان‌دوستانه و نگرانی‌هایی که در پاریس وجود دارد و باتوجه به این که نام سفارت ایران در فرانسه مطرح شده است، اعلام کرد در صورت تشخیص و درخواست دولت و پلیس فرانسه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس آماده کمک و همکاری با دولت فرانسه است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه