مصدومیت ۷ نفر در تصادف دو خودرو در محور گالیکش و مینودشت
محمدرضا استیری گفت: در تصادف پیکان وانت و پراید در جاده گالیکش به مینودشت، هفت نفر مصدوم شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا استیری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت گالیکش در گفتگو با گلستان ما، گفت: ساعت ۱۸:۲۱ عصر روز جمعه ۲۴ بهمن، گزارش تصادف دو خودروی پیکان وانت و پراید در جاده گالیکش به مینودشت، روبروی سندیکا ینقاق به هلال احمر گزارش شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,وی افزود: بلافاصله نیروهای پایگاه امداد و نجات سه راهی گالیکش با خودروی نجات و آمبولانس اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.
,استیری گفت: این تصادف ۷ نفر را دچار حادثه و جراحت کرد که ۴ نفر سرپایی مداوا شده، یک مصدوم توسط خودروهای عبوری منتقل و ۲ مصدوم دیگر هم با همکاری هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.
,,
انتهای پیام/
,,
]
ارسال دیدگاه