معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

میزان ابتلا به کرونا در بروجرد ۲ برابر شد/ ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی

میزان ابتلا به کرونا در بروجرد ۲ برابر شد/ ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
ممدوحی گفت: با توجه به اینکه میزان ابتلا به کرونا در بروجرد ۲ برابر شده لازم است شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دقت مدنظر قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام ممدوحی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طی چند روز اخیر آمار ابتلا و بستری های کرونا افزایش یافته و روند بستری و ابتلا در بروجرد دو برابر بیشتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در دی ماه روزانه به صورت میانگین دو نفر به کرونا مبتلا شدند اما در هفته اول دی ماه میانگین ابتلای روزانه به ۲۰ تا ۲۵ نفر افزایش یافته است، همچنین آمار بستری ها از ۱۲ نفر در دی ماه به ۲۵ نفر رسیده که لازم است شیوه نامه های بهداشتی به دقت مد نظر قرار گیرد.

,

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به تزریق واکسن کرونا، تصریح کرد: در بروجرد بیش از ۹۲ درصد دوز اول، ۸۲ درصد دوز دوم و ۲۳ درصد دوز سوم را دریافت کرده اند که لازم است مابقی افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن اقدام نکرده اند، هر چه سریعتر این واکسن را تزریق کنند.

,

ممدوحی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله، عدم حضور در مکان های شلوغ و تزریق واکسن می تواند بهترین راه برای در امان ماندن از ویروس کرونا باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه