اخبار داغ

سیر تا پیاز یک اتفاق بزرگ در اردوی تیم ملی؛

حاشیه عجیب در وزنه برداری/ رستمی و هاشمی تا پای درگیری رفتند؛ سرمربی فقط تماشاگر بود!

حاشیه عجیب در وزنه برداری/ رستمی و هاشمی تا پای درگیری رفتند؛ سرمربی فقط تماشاگر بود!
در آخرین روزهای هفته گذشته و منتهی به تعطیلات ناگهان خبر آمد که کیانوش رستمی و علی هاشمی دو وزنه بردار باسابقه تیم ملی در تمرینات با یکدیگر درگیر شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین روزهای هفته گذشته و منتهی به تعطیلات ناگهان خبر آمد که کیانوش رستمی و علی هاشمی دو وزنه بردار باسابقه تیم ملی در تمرینات تیم ملی وزنه برداری در اردوی بابلسر با یکدیگر درگیر شده اند. شدت درگیری به اندازه ای بالا بوده که طرفین قصد گلاویز شدن و برخورد فیزیکی داشته اند اما با وساطت اطرافیان ماجرا موقتا فیصله یافته. هر چند که دو وزنه بردار از اردو خارج شده اند.

این خبری بود که اواخر هفته گذشته منتشر شد اما هیچ جزئیاتی از درگیری این دو وزنه بردار رسانه ای نشد. در ابتدا و با توجه به سابقه منفی کیانوش رستمی بسیاری به صورت پیش فرض وزنه بردار یاغی تیم ملی را مقصر اصلی قلمداد کرده و پیش بینی کردند که احتمالا کیانوش در اردوی تیم ملی جنجال به پا کرده اما این بار استثنائا کیانوش مقصر نبود! وزنه بردار خودمحور و یاغی تیم ملی در دوره جدید تشکیل تیم ملی طلبکاری سابق را کنار گذاشته و برخلاف همیشه بدون جنجال و هیاهو در تمرینات شرکت می کند. به نظر می رسد رستمی از اتفاقات تلخ چند سال اخیر درس گرفته و برای بازگشت پرفروغ به میادین برنامه ها دارد اما در تمرین تیم ملی این بار علی هاشمی وزنه بردار المپیکی ایران بوده که به کیانوش گیر می دهد و بگومگوی آنها از یک متلک زشت و توهین آمیز هاشمی یه کیانوش شروع می شود. رستمی در ابتدا آن را نادیده می گیرد اما علی هاشمی با ادامه ماجرا و خط و نشان کشیدن برای رستمی جنگ را علنی می کند تا کیانوش نیز در مقام پاسخگویی برمی آید. هاشمی در ادامه رفتار عجیب خود کیانوش را به دعوا دعوت می کند اما در نهایت با وساطت حاضرین ماجرا موقتا تمام می شود تا دو وزنه بردار از اردوی تیم ملی خارج شوند.

سرمربی فقط تماشاگر بود!

در این میان رفتار منفعلانه و سکوت سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری در قبال رفتار دو شاگردش بسیار عجیب است. علی حسینی با هر دو وزنه بردار هم دوره و هم تیمی بوده و پس از انتصاب حکم سرمربیگری وی پیش بینی می شد با توجه به هم دوره بودن وی با وزنه برداران باسابقه و البته اختلاف سنی اندک وی، بتواند با رفاقت و صمیمیت بیشتر ارودی تیم ملی را کنترل کرده و خبری از حواشی چند وقت اخیر نباشد. اما در ماجرای درگیری رستمی با هاشمی، سرمربی تیم ملی تنها نظاره گر جنگ و جدل و الفاظ 18+ رد و بدل شده بود و ترجیح داد وارد دعوا نشود! در حالیکه سرمربی تیم ملی باید از همان لحظه نخست با خاطی و مقصر ماجرا برخورد می کرد تا کار به جای باریکتر نکشد، تنها سکوت پیشه کرد و ترجیح داد تا از وقتی وارد درگیری شود که کار از کار گذشته بود.

نکته عجیبتر اینکه از سرمربی تیم ملی وزنه برداری در حالی انتظار می رفت بدون سر و صدا این ماجرا فیصله داده و از بروز حواشی بعدی جلوگیری کند، وی با ارسال نامه به کمیته انضباطی خواستار برخورد با دو وزنه بردار خاطی شد. اتفاقی که باعث شده تا ماجرا کاملا رسانه ای شود. از طرفی ارسال نامه به کمیته انضباطی برای برخورد با دو وزنه بردار خاطی به نوعی انداختن توپ در زمین فدراسیون و بیرون کشیدن پای خود از معرکه است تا سرمربی تیم ملی هر تصمیمی را منتسب به فدراسیون کرده و در این ماجرا فقط نقش تماشاگر را داشته باشد! در حقیقت او نخواسته که با یک تصمیم قاطعانه هزینه ای بدهد تا رابطه اش با رفقای دیروز و شاگردان امروزش را کماکان حفظ کرده باشد.
حاشیه ای که با ورود به موقع سرمربی تیم ملی و برخورد قاطعانه می توانست خیلی زود حل شده و فیصله پیدا کند، با اهمال و انفعال آقای سرمربی بدل به یک بحران بزرگ شده که وزنه برداری آبستن اتفاقات تازه ای کرده که می تواند ادامه دار باشد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت کیانوش به تیم ملی؛ رستمی به اردوی وزنه‌برداری اضافه شد

تکرار ماجرای کیانوش رستمی در دوچرخه سواری؛ من با تیم ملی تمرین نمی کنم!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه