اخبار داغ

سلیمی در تذکر شفاهی:

اتهام رشوه گیری، زیبنده نمایندگان مجلس نیست

اتهام رشوه گیری، زیبنده نمایندگان مجلس نیست
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اتهام رشوه گیری، زیبنده نمایندگان مجلس نیست و حرمت مومن واجب است و باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 بهمن) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: متاسفانه اخیرا یکی از ائمه جمعه اتهاماتی را متوجه تمام نمایندگان مجلس کرده که امیدوارم اصل این خبر صحت نداشته باشد.

وی بیان کرد: اتهام رشوه گیری، زیبنده نمایندگان مجلس نیست و حرمت مومن واجب است و باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما باید در اظهار نظر خود دقت کنیم و نباید هر خبری به عنوان خبر قطعی اعلام شود. حتما همه افراد باید ملتزم باشند و امیدوارم هر چه سریعتر این مساله اصلاح شود و نباید از تریبون نماز جمعه این مباحث مطرح شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشته در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: قطعا طرح این مباحث علیه مجلس کار نامناسبی بوده چرا که مجلس شورای اسلامی بارها از سوی مقام معظم رهبری عنوان انقلابی گرفته است.

وی تصریح کرد: همه ما به دنبال این هستیم که انقلابی بمانیم و توصیه می کنیم افراد پیش از آنکه مطلبی را مطرح کنند، در وهله اول تحقیق کنند، جمع نبندند و بدانند تریبونی مانند تریبون نماز جمعه بسیار مقدس است و نباید در این فضا بی تقوایی شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه