اخبار داغ

تقابل دیدنی سپاهان _ استقلال، مهم ترین اتفاق هفته دوازدهم

تقابل دیدنی سپاهان _ استقلال، مهم ترین اتفاق هفته دوازدهم
در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته دوازدهم در روز شنبه نهم آذر سپاهان و استقلال در نقش جهان رو به رو می شوند، این بازی ساعت 15 برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته دوازدهم در روز شنبه نهم آذر سپاهان و استقلال در نقش جهان رو به رو می شوند، این بازی ساعت 15 برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شرایط و فشردگی در بین تیم های مدعی و از طرفی کورس قهرمانی که هر دو تیم در آن قرار دارند این بازی را بسیار حساس خواهد کرد؛ سپاهان در این جام اصلی ترین مدعی قهرمانی به شمار می آید و از طرفی استقلال تهران هم خود را به کورس قهرمانی رسانده است.

,

شاگردان استراماچونی در چند فصل اخیر، اکنون در بهترین حالت خود قرار دارند و فوتبال با کیفیتی را هم ارائه می دهند، از این رو انتظار می رود این بازی زیبا و البته بسیار حساس برای هر دو تیم دنبال شود.

,

امیر قلعه نویی اگر بتواند استقلال را شکست دهد راه را برای قهرمانی هموارتر کرده است و استقلال در صورت پیروزی می تواند خود را نزدیک ترین تیم به صدر جدول ببیند؛ تساوی در این بازی برای دیگر تیم های مدعی نتیجه خوبی قلمداد می شود.

,

انتظار می رود با توجه به حساسیت این بازی استقبال تماشاگران هم قابل توجه باشد و اصفهان میزبان حساس ترین بازی هفته دوازدهم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه