اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد؛

تعزیر 31 میلیارد ریالی متخلفان صنفی در طرح نظارتی بازار

تعزیر 31 میلیارد ریالی متخلفان صنفی در طرح نظارتی بازار
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه از نزدیک به دو هزار و 700 پرونده ارجاعی به تعزیرات تاکنون به یک‌هزار و 921 پرونده رسیدگی شده است، گفت: متخلفان این پرونده‌ها به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 31 میلیارد و 766 میلیون ریال محکوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در راستای انجام بازرسی‌های دستگاه‌های نظارتی در بخش‌های کلا و خدمات، قاچاق و بهداشت و درمان از 25 آبان‌ماه همزمان با اجرای طرح اصلاح نرخ سوخت تاکنون، دو هزار و 674 پرونده به اداره کل تعزیرات استان ارجاع شد.

وی افزود: از این میزان، تاکنون تعداد یک‌هزار و 921 فقره پرونده رسیدگی و منجر به صدور حکم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: متخلفان این پرونده‌ها به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 31 میلیارد و 766 میلیون ریال محکوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,

ملکی در خصوص بیشترین تعداد تخلفات در میان پرونده‌های متشکله طی بازرسی‌های صورت گرفته، گفت: عدم درج قیمت با یک‌هزار و 69 فقره، گران‌فروشی با 917 فقره، عدم ارائه فاکتور خرید با 294 فقره، حمل کالای قاچاق با 187 فقره، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با 175 فقره و تقلب با 81 فقره بیشترین تخلفات ارتکابی طی این مدت در بازرسی‌های انجام گرفته، گزارش شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: نظارت بر بازار همچنان با جدیت ادامه دارد و در صورت مشاهده یا گزارش مردمی، قاطعانه با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه