اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

انهدام 3 باند سرقت خودرو در شهر کرمان+عکس

انهدام 3 باند سرقت خودرو در شهر کرمان+عکس
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان از انهدام سه باند سرقت وسائط نقلیه در سطح استان کرمان خبر داد و گفت : در این رابطه 9 نفر سارق و 10 نفر مالخر شناسایی و دستگیر شده اند که تا کنون به بیش از 70 دستگاه خودرو سرقتی اعتراف کرده که توقیف شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران از انهدام سه باند سرقت وسیله نقلیه درسطح استان کرمان توسط پلیس آگاهی خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه 9 نفر سارق و 10 نفر مالخر شناسایی و دستگیر شده اند که تاکنون به بیش از 70 دستگاه خودرو سرقتی اعتراف کرده که توقیف شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

, ,

, ,

وی گفت : باند اول سارقین که مبادرت به سرقت زانتیا می کردند تا کنون 8 دستگاه ثبت و ضبط شده است.

,

, ,

 

,

 

,

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: باند دوم سارقینی بودند که خودروهای وانت مزدا، پراید و سواری را در سطح استان سرقت می کردند با اعترافاتی که داشتند تعداد زیادی از این خودروها کشف شده است.

,

ناظری عنوان کرد: وانت های مسروقه برای سرقت پسته مورد استفاده قرار می گرفت و یا در خدمت اشخاص دیگری برای این امر قرار می گرفت.

,

, ,

وی ادامه داد: باند سوم اقدام به سرقت خودروهای پژو 206 ، پراید و خودروهای سواری در سطح استان می کردند که برخی از این افراد سابقه دار هستند.

,

 

,

 

,

فرمانده انتظامی استان کرمان اذعان داشت: یکی از باندهایی که دستگیر شده قبلا با سرقت مسلحانه اقدام به سرقت تیوتا لوکس در سطح استان می کردند.

,

ناظری بیان داشت: اکثر این افراد مبتلا به مواد مخدر شیشه و مواد صنعتی هستند.

,

وی با بیان اینکه از این 70 دستگاه خودرو تعدادی در استان های همجوار کشف شده است، گفت: برخی از سارقان نیز بعد از برداشتن اشیاء قیمتی داخل اتومبیل و قطعات، آنها را در اطراف و حاشیه شهر کرمان رها می کردند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان توصیه کرد: از کلیه شهروندان می خواهیم مراقبت ویژه داشته باشند و خودروهای خود را به سیستم بازدارنده و دزدگیر و آژیر مجهز کنند که این امر باعث می شود تا سارقان نتوانند به راحتی اقدام به سرقت اتومبیل کنند.

,

ناظری با بیان اینکه از پارک کردن اتومبیل خود در مکان های خلوت بپرهیزید، افزود: برای پارک خودروهای خود از پارکینگ های مطمئن و یا اماکنی که نگهبان دارد استفاده کنید.

,

وی اذعان داشت: تاکنون 70 نفر شاکی پرونده مشخص شده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه این سرقتها در دو سه ماهه گذشته صورت گرفته است، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات و با هماهنگی و همکاری دستگاه قضا تعداد اعترافات با توجه به بازبینی دوربین های نظارت تصویری در محل وقوع سرقت قطعا این تعداد بالاتر می رود.

,

ناظری عنوان کرد: متاسفانه تعدادی از این سارقان سابقه دار بوده و در ایام مرخصی و بیرون از ندامتگاه مجددا اقدام به سرقت اتومبیل می کردند که تشدید مجازات شامل این افراد خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه